wat is nou het verschil tussen luiers? Want de een zegt dat het ene merk goed is en de ander zegt dat het helemaal niks is.. Wat is nou een goed merk? En wat zit er eigenlijk allemaal voor verschil in.. welke gebruiken jullie of willen jullie gaan gebruiken?
Ik gebruik voor mijn dochter altijd pampers of huggies. Heb ook een keer die van kruidvat geprobeerd die zaten in de kruidvat doos maar daar plaste ze zo doorheen.
voor dimphy werkt het eigenmerk van kruidvat wel weer heel goed. is per kindje verschillend. denk dat je gewoon een paar verschillende moet gaan proberen. heb ik ook gedaan. dan merk je snel zat welke jij het fijnst vind en je kindje.
Hier is onlangs ongeveer dezelfde vraag gesteld: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=29990
Zal best verschil in zitten. Niet ieder kindje heeft dezelfde lichaamsbouw en niet evenveel ontlasting en urine per keer. Sommigen slapen langer en hebben dus langer hun luier aan enz enz. Bij ons werkt Kruitvatluiers goed en die van C1000.
wij hebben eigenmerk kruidvat luiers. van alles geprobeerd maar niks paste zo goed als deze de andere waren te smal te dik te klein te groot. maar sinds kort gebruiken we pampers snacht en kuidvat overdag want meneer slaapt 12 uur en dat red hij niet met die luiers.
Ik gebruik(te) altijd bij welke winkel ik toevallig was of wat dan in de aanbeidng was, kheb eigenlijk nergens echt slechte ervaring mee, op tijd verschonen Kzie regelmatig vooral wat oudere baby's met overvole luiers rondlopen, ja daar is geen Huggies of Pampers tegen bestand.
Hier geen problemen met welk merk dan ook. Ik koop ze gewoon bij de Super de Boer als ik mn boodschappen haal, makkelijk toch?
ik gebruik huggies en pampers omdat björn bij de eigenmerken veel last heeft van natte en vieze kleding
Bij ons op het dagverblijf geven de ouders de luiers mee.Heb ze van elk merk wel gezien en geprobeerd. En kan niet zeggen dat er echt slechte tussen zitten! Aldi APIE C1000 kruitvat etos lidill en pampers en huggies bv... Ligt id ook aan het kindje en de hoeveelheid urine.Met een kindje dat veel plast eerder verschonen maar dat doe je met pampers etc. ook. Geen echt verschil dus....ze maken ze steeds beter net als met auto's........
Idd gewoon uit proberen.Ik had voor mijn dochter in het begin Huggies toen ze ouder was ben ik over gestapt op de pampers en die gebruik ik nu ook voor mijn zoontje.Zo nu en dan gebruik ik ook wel die van het kruidvat en zoals al gezegd is op tijd verschonen helpt ook! Liefs Claudia