Hallo, Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie plannen allemaal zijn voor het pasen . Ikzelf had eerst het idee om de familie uit te nodigen voor een brunch,maar me vriend vind dat niet zo'n goed idee omdat het dan zo druk word(minimaal 20 man+kids ) Nu ben ik dus op zoek om iets leuks te gaan doen,maar zou niet weten wat! En zijn op tweede paasdag de winkels eigenlijk gewoon open?Of is dat zo'n verplichte vrije dag [-o< liefs jolien
Over het algemeen zijn alle winkels gesloten. Misschien in de grote steden zijn er wat winkels open?!
Hoi op 2e paasdag zijn alleen de meubelwinkels open en je wat betreft de brunche...kan je toch iedereen wat mee laten nemen? heb jij niet zoveel voorbereiding...kartonne bordjes en plastic bestek en alles op een grote lange tafel zetten en dan lekker smikkelen......
Tweede paasdag is een drukke dag op meubelboulevards en bij autoshows De meeste pretparken zijn volgens mij ook wel open.
haha gaat me erom dat ik dan vrij ben (ben een beetje vergeetachtig,en wist het niet meer van vorig jaar )Ga denk ik niet op zon meubel boulevard lopen.... en idd,als iedereen wat meeneemt dan is het ook niet zo'n werk,zal vanavond nog eens overleg plegen thuis,want het lijkt me wel heel leuk! Hopen dat het mooi weer is,zodat de kidz zich kunnen vermaken in de speeltuin.
's morgens lekker saampjes ontbijten en dan de rest van de dag klussen....we gaan de badkamer dan verbouwen
wij hebben 1e paasdag een familie reunie (standaat elke 1e paasdag) en 2e paasdag gezellig ontbijten met z'n 3tjes en dan naar opa en oma
1ste paasdag nog geen plannen....denk gewoon lekker met z'n 2en ontbijten 2de paasdag is mijn oom jarig, hij wordt 50. Dus gaan we lekker met de hele familie uit eten. En ik ga heeeeeerlijk genieten van mijn mannetje, want een paar dagen later moet hij naar afghanistan
1e paasdag luchen met ouders broertje en schoonouders, en 2e paasdag als het weer mee zit tuin opruimen en lente klaar maken.....
Vroeger ging mijn moeder altijd paaseitjes voor ons verstoppen. Bij mooi weer in de tuin, bij slecht weer in de woonkamer. En s'ochtends natuurlijk een paas ontbijt. Those where the day's....
PasenDatum: zondag 23 en maandag 24 maart 2008 Land / gebied: Wereld (Christenen) Religie: Christendom Soort: Religieus, Traditioneel
en vrijdag 21 maart is het goedevrijdag dan zijn de winkels ook maar tot 19.00 uur open dus ff rekeninghouden met de boodschappen