Steden bezoeken?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door zonnestraal21, 25 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dit jaar willen we eens wat anders dan dagen in het zwembad en luieren.:D

Iets actiever/cultureels dit jaar! Nu had ik het idee om verschillende plaatsen te bezoeken en daar 3/4 dingen te gaan doen.
    Bijv in bergen op zoom het blotevoetenpad.
    In Gouda grachtentocht.

Weet iemand nog wat leuke dingen te doen in deze 2 plaatsen? Of in andere plaatsen?(buiten Amsterdam,Rotterdam,den haag/Scheveningen enzo)
    En ik weet niet of er zoiets bestaat en vooral waar, een soort speurtocht met culturele plekken? Dat je bijv een papier/boekje krijgt en dan opdrachten/vragen krijgt over gebouwen/kunstwerken en dergelijke:)

Alvast bedankt!

2. zonnestraal21

3. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Volgens mij kan dat in veel steden. Je zou eens wat VVV kantoren kunnen vragen naar de mogelijkheden!

Waar in de buurt zat je zelf aan te denken? Amersfoort is bijv ook mooi, Arnhem, den Bosch..

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Je kan vaak bij de plaatselijke VVV wel dingen halen en soms ook speurtochten.

Ik ga zelf in september nog een weekendje dordrecht doen. De ene dag de stad in, de andere dag de biesbosch in.

Even googlen in de zomer zijn er ook veel bloemencorso's in zuidholland, misschien ook leuk om te doen :)

Je kan ook even kijken op de site eropuit.nl

5. zonnestraal21

Bloemencorso hebben wij hier in september ook haha.

Op de sites kon ik niet veel vinden. Er moet ook een zoontje van 2 jaar mee:D had wel een gps tocht in bergen op zoom gevonden. Iemand daar ervaring mee?

6. zonnestraal21

Brabant. Zuid-Holland. De VVV kantoor waar ik ben geweest had geen duidelijk antwoord. Ipv oh zulke tochten moet je maar op internet zoeken. Ik weet alleen dingen hier in de buurt. Tja dat weet ik ook al;)

7. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    #7 zigzag, 26 jul 2016
    Laatst bewerkt: 26 jul 2016
  8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet niet of je geocaching kent? Dat is wel leuk om in een stad te doen, dan kom je ook op allerlei plekken.

9. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Mergelrijk in Valkenburg

10. zonnestraal21

Thanks voor de ideeën. Geocoaching ken ik niet. Wel van gehoord gelezen. Heb het opgezocht en in de buurt zijn een aantal wandelingen te doen!

11. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Weet niet hoe oud je zoon is maar in Gouda heb je ook leuke kinderboerderij. Een natuur speeltuin, speurtochten en bij slecht weer binnenspeeltuinen. De VVV van Gouda heeft eigen website waar nog wel meer dingen voor kinderen op staan.

Deel Deze Pagina