King Louis

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 19 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

#1 Momfulness, 19 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2012
    Zit online jurken te snuffelen van dit merk, maar twijfel over welke maat ik moet bestellen.

Confectiemaat 36, cupmaat E. Alleen wel een buikje, waardoor ik geen te strakke jurk wil kopen.

Valt het groot, klein, normaal, recht?

thx

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou jij mag wel zeggen wij vaak hetzelfde. ik vind king louis ook leuk haha. ik vind ze normaal vallen en de stof rekt erg mee ze vormen zich eigelijk naar je lichaam vind ik

3. Momfulness

haha, te grappig dit.

Nou ik kijk even voor 38 voor de zekerheid, zodat mijn belly niet zo aftekend. Ik ben (bang:p) dat het anders te strak wordt.

4. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind het ook wel normaal op maat vallen, ze vallen lekker soepel de jurken. Als je onzeker bent over je buikje zou je ermee rekening kunnen houden in het motief/kleur.

5. Momfulness

thx tulip. Ik ben er niet onzeker over hoor, het is meer dat ik hem niet als een soort rolade wil inzwachtelen :).

Bedankt voor je hulp.

6. tulip

tulip Niet meer actief

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik kan je de jurkjes van steps ook aanraden. Je hebt recht jurkjes maar ook uitlopende, die zijn zo mooi!

8. Momfulness

weet ik mvm,

die jurken vind ik ook mooi. Alleen soms net te feestelijk qua stof/model.

King Louie vind ik wat dagelijkser en toch gekleed.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Ik vind ze normaal tot groot vallen, had voor de zwangerschap maat 40-42 en pas nu nog in de jurkjes maat L, inclusief buik.

10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb een KL jurkje, zo'n chinees model, ik ben 1,65, weeg 54 kilo en heb cupmaat 75B en ik heb een maatje S en dat zit prima. Ik denk als je cupmaat E hebt je wel een M of maat 38 nodig hebt want ze vallen aan de bovenkant wat strakker.

11. NA2252

NA2252 Niet meer actief

King Louie heeft veel verschillende stoffen. Jersey, katoen, elastisch katoen, gemixt, polyester... Ik zou daan voor jersey gaan en je gewone maat nemen.

12. Momfulness

Dames bedankt,

vandaag ben ik toch maar even naar de winkel gegaan, ik heb maat S nodig. M is me veel te groot bij de schouders en in de taile.

Er is geen jurk maar een jumpsuit aan mijn vingers blijven plakken.

Deel Deze Pagina