Verleden week voor mijn dochter een leuk cadeautje gevonden op m?arktplaats. Prijs overeengekomen, zondagmorgen geld overgeschreven en mailtje gestuurd met mijn adres.. Geen reactie. Dinsdag mailtje gestuurd of ze het geld al binnen had en dat ik het cadeautje voor maandag nodig had. Kort berichtje terug dat ze het of woensdag of donderdag op de bus zou doen en mij het track en trace nummer zou sturen. Vandaag dus nog niets gehad en net maar weer even een mailtje gestuurd.. Zie het gebeuren namelijk dat hij niet voor haar verjaardag hier is. Verwacht ik nou te veel? Als ik iets via m.arktplaats verkoop dan gaat het op de bus als ik het geld binnen heb.. Het kwam een beetje over alsof het allemaal een beetje te veel moeite was, ben ik nou een zeur? Ze wist verleden week al waarvoor het was en wanneer ik het nodig had..
nee jij bent geen zeur, zodra iemand het geld heeft hoort men het gewoon op te sturen, tegenwoordig zijn veel mensen jammer genoeg erg lax en lui
Vind jou ook geen zeur nee, je hebt netjes betaald dan mag je ook verwachten dat het pakketje snel de post op gaat zeker als je hebt aangegeven wanneer je het specifiek nodig hebt.. Jammer hoor hoop dat je het nog haalt.
Nee je bent geen zeur! Als jij zo snel bent met het geld overmaken vind ik dat je mag verwachten dat ze je iig op de hoogte houd wanneer ze het pakketje op de post doet!
En nu zag ik net een berichtje dat mijn andere cadeautje die ik via een webwinkel heb besteld later wordt geleverd omdat het niet op voorraad is, verwachtte datum volgende week woensdag.. Mag ik ff janken...
Nee, ik vind niet dat je zeurt. Ik geef toe dat ikzelf weinig geduld heb, maar heb daarentegen ook een sterk plichtsgevoel als ik iets voor een ander doe. Als het voor mij een grote moeite zou zijn om iets direct te sturen zou ik daar op zijn minst open over in zijn in e-mails zodat je weet waar je aan toe bent.
Ik moet bekennen dat ik haar ff gegoogled heb en als ik haar zo op Facebook zie, dan denk ik absoluut niet dat ze een oplichtster is. Maar inderdaad als je nachtdiensten hebt, of weinig tijd, zeg dat gewoon eerlijk dan weet ik waar ik aan toe ben.. Mijn man zegt dat we het anders wel ophalen, maar ze woont hier twee uur vanaf (bij Rotterdam)...
Weet je zeker dat ze het niet op de post heeft gedaan? Ik zit ook al een paar dagen te wachten op een pakketje van Bol dat dinsdag op de post is gedaan.
Vind het super laks Als ik iets verkoop op MP en het staat er maandag op, zorg ik hoe dan ook dat het DEZELFDE dag nog verzonden word en mail ik diegene netjes de track en trace code door op dezelfde dag Kleine moeite. Wel de moeite nemen om iets op marktplaats te zetten en geld te innen, maar er wel dagen over doen om te versturen vind ik not done Veel postkantoren zijn van 8.00-20.00 open, en je kan dan heus wel buiten werktijden er ff heen of iemand anders het laten brengen Zondag geld op de rekening en donderdag nog niet verstuurd vind ik getuigen van laksheid. Toen ze je haar rekeningnummer stuurde om geld te innen was ze vast wel razendsnel
Idd, als je dat plichtsgevoel niet hebt en er geen tijd voor wil vrijmaken ben dan eerlijk en zeg dan gewoon: "Ik ga akkoord met u bod, echter kan ik het pas 5 dagen na betaling pas verzenden" Dan kan je nog besluiten om het niet te kopen
Maandag worden er in veel woonplaatsen geen pakketjes bezorgd, dus zou je ze het nu zeker verzonden moeten hebben (of uiterlijk morgen) wil je het nog voor maandag hebben als je net zoals ik geen pakketjes krijgt op maandag Ze weet dat je het voor maandag nodig hebt voor de verjaardag en dan is ze nog steeds te laks? Bizar..
Heeft ze het inmiddels al op de post gedaan? Er zijn hier zoveel supermarkten waar het tot 20:00 kan. Ik hoop dat je het voor maandag hebt ontvangen! Alvast gefeliciteerd!
nee, kan absoluut niet. Ik koop en verkoop nu 6 jaar bij marktplaats en heb er voornamelijk fijne ervaringen mee. Maar ja, er zijn nu eenmaal ook lui die het minder nauw nemen mbt afspraken en deze nakomen. Ik heb ook een druk rooster, maar ik laat altijd weten wanneer het op de post gaat en dan gebeurd dat ook! Succes!!!
Ik doe het niet altijd meteen verzenden, het dichtstbijzijnde postkantoor is 20 min rijden. Dit vertel ik de persoon die koopt ook en ik zeg ze wanneer ik het op de post doe.
Zo dat is wel kl*te zeg!!! Je bent echt geen zeur! Als het geld overgemaakt is, moet het gewoon verzonden worden klaar...en anders moet ze idd zeggen dat ze deze week druk is om te verzenden, of iemand anders even lief aankijken en vragen of diegene even langs de post wil. Vind het echt heel lullig hoor. Zelf voel ik me direct bezwaard als het geld op mijn rek staat en ik verstuur het niet dezelfde dag. Had in feb een grote doos kinderkleding gekocht via mp, maar zij zei er meteen bij dat het pas einde vd week kon verzenden, dat is wat anders.