Virginia Andrews zijn inderdaad prachtige boeken. Ik heb nu ook vijftig tinten grijs, vijftig tinten donkerder en vijftig tinten vrij, ben nu bezig in deel drie. Moet eerlijk zeggen dat t in deel drie toch wel ietwat gaat vervelen, de vele erotische scènes, haha. De hongerspelen trilogie is ook super. De laatste afspraak van Tana French vond ik ook een mooi boek. De Twilight saga natuurlijk, haha.
ik ben nog maar in het 2de deel bezig en vond die al afzwakken dus moet ik nog deel 3 wel gaan lezen hahaha
Oh: Alice Hoffman: De Drie Zusjes: Schitterend! Het is een soort sprookjesachtige roman, soms zo pijnlijk verdrietig, heb wat afgejankt!! En wat een prachtige schrijfstijl!
Karin slaughter en dan wel in volgorde is het leukste vind ik..heb nu de nieuwe thuisliggen, maar die bewaar ik voor op vakantie. tess gerritsen ook leuk en is ook een serie ook spannend. steven king heb ik the green mile gelezen echt nog zoveel mooier dan de film en die is al steengoed. Mobiel is heel spannend. Ohh en nog zo'n boek van hem ook echt heel spannend en goed kom er nu niet op. gaat over een schrijver die zijn vrouw verliest hierdoor een writersbock heeft en naar een huisje in het bos of zo gaat om daar weer te schrijven. gebeurt vanalles met buurtbewoners en geesten geloof ik. is al heel wat jaren geleden dat ik die gelezen heb. stieg larsson heb ik de eerste van gelezen maar het heeft me er nog niet toe gezet om de rest te lezen vind altijd wel iets anders intressanter. de gijzeling van volgensmij patrick fitzek is ook heel spannend simone van der vlugt vind ik ook goed. ester verhoef, suzanne vermeer, nicci french en loes den hollander hebben ook goeie boeken maar ik vind ze minder dan karin slaughter of tess gerritsen of zo. ligt er ook aan wel boek sommige zijn goed andere kom ik niet doorheen. 50 tinten grijs heb ik liggen voor straks mee te nemen op vankantie. ben erg benieuwd. een keukenmeidenroman vond ik een super goed boek! ook de film is goed.die heet de help. water voor de olifanten vond ik een heel goed boek en ook die film (water for the elephants) was heel mooi. het 9de schrift van maya duurde heel erg lang voor ik erin zat, maar vond em uiteindelijk wel mooi. Cicilia ahern heeft ook goeie boeken vind ik. ze hebben behoorlijk meer diepgang dan een gewone chicklit. en lekkere chicklits vind ik van jill mansell en belinda jones heerlijk!
50 tinten grijs (alleen dan heb ik wel de originele engelse versie 50 shades of grey) en de 2 vervolgen heb ik in 1 week uitgelezen! Ik vind de seksscenes ietwat overdreven en in het eerste deel ook afdoen aan het verhaal, maar de hele opbouw van hun relatie en wat ze meemaken roert me nog steeds! Ik zit er nog helemaal in en kan gedurende de dag nog regelmatig aan de karakters denken. Zeker een aanrader als je van romans houdt. Voor de seks zou ik het niet lezen, dat doet t niet voor mij
Ik ben ook nieuwsgierigb naar 50 tinten grijs! Bi jons in die bieb is ie nog niet en ook niet te reserveren :S en mn boekenkast is al zo vol hahahaha wil niet NOG meer boeken kopen XP
Ik zou wel meteen alle 3 de delen regelen, want na de laatste bladzijde van boek 1 MOET je gewoon verder lezen...
misschien kan je ze van iemand van het forum lenen ??? Ik heb ze als ebook dus kan je neit helpen of je moet een ereader hebben
Ben nu bezig met terug naar de kust , kan niet wachten om vanavond verder te gaan. Vind hem wel spannend
Ik heb hier bijna alle boeken van John Grisham gelezen en vind ik persoonlijk ook heerlijke boeken om te lezen.
patricia cornwell tess gerritsen nicci french karin slaughter robin cooke dat zijn wel zo,n beetje degene die ik het vaakste lees.
De hongerspelen! Dat is een trilogie...super spannend en je kunt het boek niet meer weg leggen! Super spannend met ook humor.