Wat is leuk met kinderen in omgeving Zwolle?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door EdN, 22 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Ik moet binnenkort een dagje wat tijd doden in de omgeving van Zwolle. Wat is daar leuk met een dreumes en een kleuter?

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Je hebt daar nu zo'n nieuwe indoor speeltuin, djambo kidsplay. Ben er nog niet geweest maar van vriendinnen wel gehoord dat t leuk is.:)

3. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    djambo kids is idd leuk voor de kids maar in verhouding kun je dan beter na ballorig in hattem.. djambo heeft minder speeltoestellen en je betaald voor kind en begeleider (7.50 kind en 2.50 volwassene) ... je kunt ook indien het weer goed is naar kinderboerderij aan de hortensiabrug.. je hebt daar ook het groot weezenlandenpark met speeltoestellen en aan de andere kant doepark nooterhof ...

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.471
    3.922
    113
    Vrouw
    Weet niet wanneer je er bent, maar er is nu ook een ijsbeeldenfestival (thema sprookjes dacht ik). Duurt tot ergens in januari.
    Djambo kun je je even vermaken, maar een hele dag zou mij niet lukken. Eventueel combineren met zwemmen, het zwembad zit er tegenover.
    Doepark Nooterhof is leuk, maar volgens mij vooral met warm weer (veel water speel mogelijkheden). Kinderboerderij Weezenlandenpark is leuk, incl. speeltuin. In het park Weezenlanden zelf zit ook nog een speelstukje met wat grotere toestellen.

Deel Deze Pagina