ik moet vanwege medicatie in het erasmus ziekenhuis gaan bevallen. nu vraag ik mezelf af hoe het uhh bevallen is om in het ziekenhuis te bevallen en dan bedoel ik dus in het erasmus ziekenhuis mijn dochtertje en ik moeten dan nog 48 uur in het ziekenhuis blijven voordat we naar huis mogen. alvast bedankt
je bent waarschijnlijk onder controle in het Erasmus MC, maar bevallen moet je in het Sophia zkh doen. Op zich prima zkh, alleen te druk. Dat zul je ook wel merken hoor. Dan wacht je soms wel erg lang en het personeel in het Sophia is ook niet altijd heel vriendelijk. Ik ben daar ook bevallen en bij de 1e bevalling was er een bitch van een verpleegkundig bij..
Zit je vast aan het eramus of kun je eventueel nog naar een ander ziekenhuis in Rotterdam? Ik ben er zelf niet bevallen, maar het erasmus (en ook het sophia) is echt een ontzettend groot, academisch ziekenhuis, wat inhoudt dat je waarschijnlijk heel veel verschillende mensen gaat zien en de begeleiding weinig persoonlijk zal zijn.. Weet niet wat de reden is dat je in het ziekenhuis en specifiek het erasmus moet bevallen?