Ja hoor, gezellig avondje gehad gisteren.... Gezellig dinertje gehad... kaarsjes, muziekje... enneh... voor de rest hoef ik denk ik geen details te vertellen. Nu is het maar weer afwachten. Misschien dat onze compleet andere aanpak eens wonderen kan verrichten... Over twee weekjes lezen jullie het hier!
wij vinden het altijd erg gezellig om eerst lekker te eten,vanavond gaan we bijv kaasfondue doen...dan lekker een uurtje bubbelen,dan verplaatsen naar de bank om gezellig een filmpje te kijken.... trouwens chocolade fondue is ook errug leuk....
Huh? Moet jij iets romantisch doen? Ik heb de (leuke) ervaring dat wanneer ik een keer zei dat ik last van mijn rug had, ik een heerlijke (beste massage ooit) massage kreeg... EN dat was uiteindelijk op iets heel anders uitgekomen . Laat ik het zo zeggen, tegen de tijd dat iedereen naar z'n werk ging besloten wij maar onder de wol te duiken... Zeer zeker voor herhaling vatbaar! Ja ik weet wel hoe je dat aan moet pakken . Oja een tip: Als je erover denkt om van dat kinky chocolade spul over je lichaam te gieten of laten gieten... Zou ik niet doen. -> Het plakt (lees: borsten zaten aan elkaar geplakt, dekens en lakens zaten aan mij vast geplakt, natuurlijk was ook een bak met papier over me heen gedonderd en zat vastgeplakt (ja echt waar, dat soort dingen heb ik altijd), de lippen en toen van de ander zaten aan elkaar en aan mij vastgeplakt. De vrouwen die harsen kunnen zich geheel voorstellen wat ik toen heb doorgemaakt, alles plake aan alles vast.). Het zag er ongetwijfeld erg grappig uit, maar ik zou het nooit nog eens doen( tenzij er een bad voor me klaarstaat.). Ik heb het idee dat kinky het wel goed doet bij de meeste mannen, meer dan romantisch iig. Misschien iets van een rollenspel ofzo? Hahaha, ik lees hier film kijken, mijn ervaring is dat ik nooit verder kom dan het eerste half uur, dan is er alweer...eh... iets tussendoor gekomen zegmaar .
Bedankt voor je tip goddess tear... Ik begrijp dat bij jullie de romantiek alleen van één kant komt? Is misschien ook best leuk om hem eens te verrassen hoor, niks mis mee! Hoe dan ook, wij hebben een gezellige avond gehad... en we zien wel of er iets uit voort komt.