Op de juffendag aan het eind van het schooljaar mogen alle kinderen van school verkleed komen. Voor mijn dochter in groep 4 heb ik geen verkleedkleren. Gaan jullie kinderen in groep 4 nog wel verkleed met dit soort dingen of is dat over het algemeen wel voorbij op deze leeftijd?
Ja hoor en hier in groep 5 ook nog. Zoon wil alleen nooit verkleed, dan val je ook enorm uit de toon als de rest dat wel is .
Bij mijn oudste in de klas is het 50/50. Oudste heeft verkleden sowieso nooit heel leuk gevonden, dus die gaat nooit verkleed.
Bedankt voor jullie reacties! Het lijkt dus toch nog wel weer in trek op deze leeftijd dan ik dacht. Ik zal eens kijken of ik online iets leuks kan vinden voor haar.
Ligt misschien ook een beetje aan de school. Hier konden ze als de pot vol was een beloning kiezen. In gr 1/2/3 voornamelijk knuffel mee en verkleden. In gr verkleden maar nog liever extra buiten spelen. Zoon was vanmorgen nog verkleed (8)
Ik zou haar zelf even vragen wat ze wil. Op die leeftijd is het soms heel wisselend en het verschilt ook per school en klas. Mijn dochter vond het op die leeftijd echt nog wel leuk en ook gingen de meesten uit de klas wel verkleed. Mijn zoontje zit nu in groep 4 en die zou het niet willen, maar die wil dat soort dingen uberhaupt niet
Hier was groep 4 vaak het laatste jaar dat de meeste kinderen nog verkleed gingen. Ik vroeg ze altijd zelf, ze kijken ook naar wat vriendinnetjes doen, stemmen soms af wat ze aan trekken, en ineens wouden ze het niet meer, ook prima.
hier ook wel - hoewel je ook wel steeds meer onesies zag als verkleedkleding.. alleen is dat nú misschien wat te warm?
Mijn dochters niet, met name de jongste vond het snel stom, maar andere kinderen wel. Net wat het kind wil dus.
Hoewel mijn dochter (7) het geweldig vind om grote meiden kleren te shoppen (lees naveltruitjes etc) gaat ze komende week ook net zo graag nog verkleed naar school in groep 4. Zo grappig. Ze zijn al zo groot maar toch ook nog klein.
ze mogen morgen allemaal verkleed komen Kregen wij van het weekend te horen. Ik ben dus nog steeds op zoek omdat ik zelf niks heb en overal waar ik was hadden ze der maat niet