Ik wil graag iets uniek en speciaal kopen (speciaal laten maken wordt moeilijk) met de naam erop voor de kleine meid maar heb geen inspiratie buiten mutsje, dekentje, speentjes-koord etc. Wil toch iets specialer eigenlijk dus graag tips gevraagd? Dank!
Handdoek? Ik heb een handdoek met mijn naam erop sinds mijn geboorte. Ik vind het speciaal omdat hij al bijna 33 jaar mee gaat, het is echt iets blijvends. Dat in tegenstelling tot een speen of mutsje die je al snel niet meer gebruikt.
Onze dochter heeft trouwens een armbandje met haar naam erop, misschien ook nog een idee? Al is dat niet iets blijvends want uiteindelijk word hij te klein en zal hij in een doosje belanden.
Wij hebben een persoonlijk fotoalbum gekregen met haar naam erol. En een koffertje met haar naam. Hierin bewaren we haaf eerste pakje, ziekenhuiskaart, navelklemmetje en andere dingen. Ik zag ergens ook een eigen kerstbal van hetgeboortekaartje. Ik heb voor mijn vriendin een naamslinger laten maken voor aan de box. Niet van vlaggetjes maar echte letters van stof.
Zoiets heb ik vroeger ook gehad, een boek met mezelf in de hoofdrol. Ik vond het erg leuk om te hebben maar ben hem helaas kwijtgeraakt. Boek met naam, speel de hoofdrol in het leukste boek Dat brengt me op een idee, ik denk dat ik zo'n boek ga bestellen voor onze dochter.
Ik koop voor vriendinnen/zussen altijd een fotoalbum (verzilverd) en laat daarin de naam en geboortedatum graveren. Of een spaarpot met hetzelfde idee.
Wij hebben van de werkgever van mijn man een bankje/opbergkist gekregen met naam en geboortedatum van dochter. De kleur en vormen van het geboortekaartje komen ook hierin terug dus echt heel gaaf!
Zoiets? Staan op de site van snoozestar SnoozeStar - SnoozeStar | boxkleden, drool slabs en nog veel meer leuke producten voor coole baby's
ik heb een knuffeltje gekregen, een konijntje, met op beide oren de naam en geboortedatum. Erg leuk! www.draaddebaas.nl
Voor onze zoon heb ik zelf een glasstuk geblazen. Hij heeft er nu nog niet zo veel aan, maar ik hoop dat het later wel bijzonder voor hem is.
Mooie ideetjes heb ik hiermee al maar toch nog niet hétgene me helemaal aanstaat en speciaal genoeg aanvoelt vr mij dus blijf maar komen met die tips meiden!
Pfoee.. wat heb ik allemaal met zijn naam... te veel het allermooiste en mijn trots is toch wel *zelfgemaakte quilt met zijn naam en jaartal 2013 daarnaast ook nog *geborduurde meetlat met zijn naam en geboortedatum (ook zelfgemaakt) Laten maken: *Eerste bestek met naam erin gegraveerd *moedermelksieraad met zijn naam *geboortekist met zijn geboortekaartje, naam en geboortedatum Niet echt gemaakt, en ook niet echt laten maken, maar we hebben ook nog de namentrein van de prenatal. Vergeet vast nog dingen, maar dit zijn meest dierbaar voor me
Weet niet wat je budget is maar als je bereid bent er wat aam uittegeven is een zilvere rammelaar met naam ook erg leuk. Wel prijzig hoor! RAMMELAARS - NIEUW ZILVER EN GEBOORTEGESCHENKEN - ZILVER.NL
Ik heb de naam in houten letters die ik ga bekleden met stof. Ik heb zelf een plotter waar ik stickers en bedrukkingen kan uitsnijden en ergens opplakken of op textiel strijken. Ik ga zelf lakentjes maken, een mutsje voor voor de geboorte, de deur komt de naam op en zo ook een vlaggetjeslijn waar de naam op komt.
Wilde ook de zilveren rammelaar als tip geven, hebben wij toevallig donderdag ontvangen en super blij mee, heel mooi!
Ik zit er ook over te twijfelen Cinderellea, vind ze wel prijzig. Maar volgens jou dus zeker de moeite waard?
Ja, wij zijn naar de plaatselijke juwelier geweest. Daar hebben mijn ouders er vroeger ook een voor mij laten maken. Heb mijne nog steeds, ligt op het bijzettafeltje in de woonkamer. Mijn ouders en mijn grootouders hebben ook nog hun eigen zilveren rammelaar. Het is bij ons dus een beetje traditie. Maar hij is prachtig, als je wilt kan ik wel een foto plaatsen.