Tips voor een uniek en gepersonaliseerde item voor dochtertje gevraagd!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Growing, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Growing

Growing Lid

28 sep 2013
    87
    0
    0
    Ik wil graag iets uniek en speciaal kopen (speciaal laten maken wordt moeilijk) met de naam erop voor de kleine meid maar heb geen inspiratie buiten mutsje, dekentje, speentjes-koord etc.
    Wil toch iets specialer eigenlijk dus graag tips gevraagd?

Dank!

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Handdoek? Ik heb een handdoek met mijn naam erop sinds mijn geboorte. Ik vind het speciaal omdat hij al bijna 33 jaar mee gaat, het is echt iets blijvends. Dat in tegenstelling tot een speen of mutsje die je al snel niet meer gebruikt.

3. kleinesara

Onze dochter heeft trouwens een armbandje met haar naam erop, misschien ook nog een idee? Al is dat niet iets blijvends want uiteindelijk word hij te klein en zal hij in een doosje belanden.

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een persoonlijk fotoalbum gekregen met haar naam erol. En een koffertje met haar naam. Hierin bewaren we haaf eerste pakje, ziekenhuiskaart, navelklemmetje en andere dingen.
    Ik zag ergens ook een eigen kerstbal van hetgeboortekaartje.
    Ik heb voor mijn vriendin een naamslinger laten maken voor aan de box. Niet van vlaggetjes maar echte letters van stof.

5. kleinesara

Zoiets heb ik vroeger ook gehad, een boek met mezelf in de hoofdrol. Ik vond het erg leuk om te hebben maar ben hem helaas kwijtgeraakt.

Boek met naam, speel de hoofdrol in het leukste boek

Dat brengt me op een idee, ik denk dat ik zo'n boek ga bestellen voor onze dochter.

6. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Bestekset en daar haar naam in laten graveren...

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik koop voor vriendinnen/zussen altijd een fotoalbum (verzilverd) en laat daarin de naam en geboortedatum graveren.
    Of een spaarpot met hetzelfde idee.

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wij hebben van de werkgever van mijn man een bankje/opbergkist gekregen met naam en geboortedatum van dochter. De kleur en vormen van het geboortekaartje komen ook hierin terug dus echt heel gaaf!

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Bijgevoegde bestanden:

10. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    ik heb een knuffeltje gekregen, een konijntje, met op beide oren de naam en geboortedatum. Erg leuk!

www.draaddebaas.nl

11. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Voor onze zoon heb ik zelf een glasstuk geblazen. Hij heeft er nu nog niet zo veel aan, maar ik hoop dat het later wel bijzonder voor hem is.

12. Growing

Growing Lid

28 sep 2013
    87
    0
    0
    Mooie ideetjes heb ik hiermee al maar toch nog niet hétgene me helemaal aanstaat en speciaal genoeg aanvoelt vr mij dus blijf maar komen met die tips meiden!

13. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Pfoee.. wat heb ik allemaal met zijn naam... te veel

het allermooiste en mijn trots is toch wel
    *zelfgemaakte quilt met zijn naam en jaartal 2013
    daarnaast ook nog
    *geborduurde meetlat met zijn naam en geboortedatum (ook zelfgemaakt)

Laten maken:
    *Eerste bestek met naam erin gegraveerd
    *moedermelksieraad met zijn naam
    *geboortekist met zijn geboortekaartje, naam en geboortedatum

Niet echt gemaakt, en ook niet echt laten maken, maar we hebben ook nog de namentrein van de prenatal.

Vergeet vast nog dingen, maar dit zijn meest dierbaar voor me :)

14. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
  15. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
  16. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de naam in houten letters die ik ga bekleden met stof.

Ik heb zelf een plotter waar ik stickers en bedrukkingen kan uitsnijden en ergens opplakken of op textiel strijken.

Ik ga zelf lakentjes maken, een mutsje voor voor de geboorte, de deur komt de naam op en zo ook een vlaggetjeslijn waar de naam op komt.

17. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
  18. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Wilde ook de zilveren rammelaar als tip geven, hebben wij toevallig donderdag ontvangen en super blij mee, heel mooi!

19. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik zit er ook over te twijfelen Cinderellea, vind ze wel prijzig. Maar volgens jou dus zeker de moeite waard?

20. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ja, wij zijn naar de plaatselijke juwelier geweest. Daar hebben mijn ouders er vroeger ook een voor mij laten maken. Heb mijne nog steeds, ligt op het bijzettafeltje in de woonkamer. Mijn ouders en mijn grootouders hebben ook nog hun eigen zilveren rammelaar. Het is bij ons dus een beetje traditie.
    Maar hij is prachtig, als je wilt kan ik wel een foto plaatsen.

Deel Deze Pagina