Mijn dochter is ee ondertussen uit gegroeid maar de bh’tjes van de zeeman waren ideaal! Zachte fijne stof, wel wat voorgevormd maar zonder cups. En een prima prijs. Overigens draagt ze nu ook bh’s van de Zeeman, een soort van t-shirt bh, wel,stevig,maar dan zonder beugel. Ook fijn zacht. Ze wil geen beugel bh want “dan lijkt het alsof ik nog grotere boobies heb”. En dat is ook nog niet nodig.
Waarom zou je zoveel geld uitgeven als er ook goede alternatieven zijn die veeele malen goedkoper zijn? De groei gaat hier zo snel, ze is in 4 maanden van 75 aa naar 75 b gegaan. Das dan toch vreselijk zonde van je geld?
Omdat ik zelf regelmatig mijn maat verkeerd heb ingeschat. Hunkemöller is op zich nog niet echt duur (gaat ook niet lang mee daar niet van). Dan zou ik het proberen te doen wanneer het 3 halen 2 betalen is en gelijk voor mijzelf weer wat nieuws halen. Wat ik toch al te weinig doe. Duur word het pas echt als je wilt gaan matchen. De onderbroeken zou ik er niet bij halen in die winkel maar bijvoorbeeld bij de zeeman.
Ik ben ook met haar gaan passen hoor, de 1e keer. Want je hebt gelijk, schijnt dat iets van 60% van de volwassen vrouwen de verkeerde bh maat dragen Maar daarna heb ik het gewoon goed bijgehouden. Voor mij maakt 7 euro voor 2 bh’s voor 15 euro voor 1 bh een groot verschil (21 euro ipv 90 euro) zeker gezien het feit dat ze bij mij minimaal 3 bh’s wil hebben, en hetzelfde bij haar vader. Nu ze in b75 past, ga ik binnenkort wel weer een keer met haar passen bij de hunkemoller.
Ik snap dat het niet spotgoedkoop is inderdaad. Ik zou ook niet alle bh's daar halen. Zolang de borsten nog licht zijn is het makkelijk aanvullen met bijvoorbeeld zeeman. Bij de Hunkemoller heb ik voor mijzelf dan ook weer mijn maat duidelijk. Ik kan helaas geen goedkope bh's voor mijzelf kopen, ik ben al snel 50 euro per stuk kwijt voor bh's die langer meegaan dan de 3 maanden bh's van de hunkemoller. Verder koop ik echt zelden merkkleding en voor de prijs waarvoor ik 1 goede bh voor mezelf haal haal ik vaak 4-6 andere kledingstukken. Ik hoop dat onze dochter gewoon regulier zal kunnen blijven shoppen ipv de extra sterke bh's.
Hier bij de lingerie zaak geweest en van boobs&bloomers de eersten gekocht. Dochter vond het prima om opgemeten te worden en dat de verkoopster even mee keek of de cup goed zat. Ze ziet het ook bij mij als ze mee gaat als ik nieuwe moet/ wil dat de verkoopster even mee kijkt. Dus raar vind ze het niet. Boobs&bloomers vind ik nog wel een redelijke prijs. Ze heeft ook al bedacht dat ze voor haar verjaardag kadobonnen van die winkel wil zodat ze zelf, helemaal alleen, wat leuks uit kan zoeken.
Goedkope bhs haal ik bij h&m en new Yorker. *ik heb kleine cupmaat 70b Dus zit al snel goed. Draag rondom huis ook vaak geen bh. Als tiener droeg ik graag sporttopjes, zonder beugel. Heb nu voor sport fijne van aliexpres. VEQKING Snel Droog Sport Beha, Vrouwen Padded Wirefree Verstelbare Shakeproof Fitness Ondergoed, Push Up Naadloze Yoga Running Tops http://s.aliexpress.com/uUvi63uQ?fromSns=Kopiëren naar klembord