Vrijdag ingeleid.maar baby nog niet ingedaald en vliezen te hoog

Discussie in 'De bevalling' gestart door 81kaatje, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    Hallo dames,.

Vrijdag wordt ik ingeleid dmv een tablet en daarna pas een infuus.
    Bij mijn vorige 3 bevallingen kon ik gelijk aan het infuus.nu moet ik eerst een tablet die ze vaginaal inbrengen omdat ze niet bij de vliezen kunnen.baby ligt wel met hoofd naar beneden(sinds 2weken)maar daalt maar niet in.ik kan niet meer dan 5 minuten zitten,krijg dan vreselijke steken in mijn vagina en anus.ik lig dus ook bijna hele dag.zelf heb ik het gevoel dat baby wel wil maar het niet lukt?

Iemand ervaring?
    Mijn andere kinderen waren er net infuus erg snel,geen idee hoe lang nu kan duren en of het eventueel alsnog op keizersnee uit kan lopen?

Graag jullie ervaringen!!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    IK ben met mijn tweede ingeleid ivm zwangerschapssuiker. Ook hier nog geen ontsluiting (max een topje van een pink ;)) en dochterlief zat nog zo ongeveer in mijn keel.
    Ik kreeg smorgens om 8 uur 25 mg cytotec, rond 14 nog eens 50 mg en 's avonds rond 20 uur 100 mg. Aangezien de cytotec niet direct veel leek te doen, werd mijn partner naar huis gestuurd en ik moest blijven. 's Nachts zetten de weeën ineens door, zo rond half één, één uur., Rond half vier mn vriend opgebeld en smorgens om kwart voor acht was dochterlief er.

Het ZH waar ik ben bevallen (Duitsland) is nogal van het natuurlijke verloop... dus kreeg alleen maar die cytotec tabletjes en verder geen oxytocine via infuus oid. Dus het kan echt wel vlot gaan, zeker wanneer het niet de eerste bevalling is.

3. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    Dit is mijn 4e bevalling.de arts zei dat ze wel wat ontsluiting voelde maar niet goed kon beoordelen hoeveel omdat het hoofdje er niet op drukt.dat is dan inderdaad nog vlot gegaan bij jou..hihi.

Deel Deze Pagina