Tips voor extreem droge huid?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dniese, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Weet niet of je veel thuis bent maar ik wel en ik heb een luchtbevochtiger gekocht, nooit meer last van een doge huid!

2. Hestia12

Hestia12 Actief lid

14 jan 2014
    292
    49
    28
    NULL
    NULL
    Je kan ook eens proberen of je huid beter wordt als je stopt / sterk mindert met het gebruik van melkproducten. Sommige mensen krijgen huidproblemen (droge huid, jeuk) omdat ze slecht lactose kunnen verteren.

3. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    ga naar de eco en koop daar traay creme en body creme kost niets ,huid creme vanaf 6 euro en body creme / body butter vanaf 8,50

ik heb nooit meer een droge huid en ik heb een rozige dunne droge huid , maar die droge huid is weg door hun creme

oo en stop met scrubben maakt het erger dan beter en stop met olie opsmeren je hebt duidelijk net als mij een huid die dat niet opneemt

wat je ook kan doen ,niet smeren cocos olie maar elke dag 1 theelepel f 1 eetlepel door je smoothie mengen dan werkt dit vanuit binnenuit aan je huid , eet elke dag een tomaat ,, in tomaat zit een stofje dat er voor zorgt dat je huid beter en sneller zal genezen

dus bekijk je voedsel eens kan je ook veel mee doen

xx

4. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel zeg! Wat een super tips! Hier heb ik wat aan! Van dermatologen word ik niet veel wijzer.

Tomaat, dat wist ik niet! Heb zojuist tomaten gegeten, hihi.

5. Dita84

Dita84 Niet meer actief

Een luchtbevochtiger is inderdaad een goede tip. Eventueel schaaltjes of glazen met water op de verwarming zetten, werkt net zo goed (moet de verwarming uiteraard wel aan staan).

Als parfum geen probleem is voor je, dan kan ik de bodylotion onder de douche van Nivea aanraden. Het kan een bodylotion niet vervangen, maar het zorgt er wel voor dat je huid na het douchen niet meer zo trekkerig is.

Verder ben ik fan van de massageolie uit de Hamman-serie van de Rituals. De geur is wel erg aanwezig, maar persoonlijk vind ik 'm erg lekker ruiken.

Deel Deze Pagina