Eten A1 Plaza

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleinmonster, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik heb eeb vraag ze willen met mn werk bij a1 plaza gaan eten in a'foort maar nu kan ik kiezen tussen vlees en vis. Nou lust ik weinig vis, dus eigenlijk geen keuze :D

Japanse hors d’Oeuvres
    Kipfilet
    Lamsspies
    Geflambeerde ossenhaas
    Japanse noedels
    Dessert

dit wordt hem dan, maar volgens mij mag ik niet alles eten. Daarbij heb ik de hele week al geen trek in avond eten. Het duurt nog 2 weken.
    wat zouden jullie doen?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik zou alleen oppassen met de Hors D'oeuvres, mocht daar rauw spul bij zitten, dan niet doen. De ossehaas moet je vragen of die well-done cq doorbakken is.
    Volgens mij mag je verder alles eten hoor.

Ik zou t gewoon doen, wie weet heb je over 2 weken s avonds wel steeds honger als bouwvakker :p

Enne gefeliciteerd!

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Je mag alles eten hoor, als het maar doorbakken is.

Dus gewoon een verzoek in dienen om het goed door te bakken, en zeggen dat je zwanger bent, dus geen risico wil lopen. Over het algemeen houden ze er goed rekening mee.

4. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik wil eigenlijk nog niet aan mn collega's melden dat ik zwanger ben. dus dat wordt lastig maar heb ze net gebeld en ze geeft aan dat alles doorbakken alleen de sushi natuurlijk niet maar dan zeg ik gewoon dat ik dat niet lust

5. Within

Within Niet meer actief

Ik heb er 2 weken geleden gegeten :) Heb zelfs de sushi op! Gewoon aan de kok gevraagd wat er in zat, er zijn er 2 met groenten erin dus die mag je gewoon eten..
    Alles is goed doorbakken en genoeg keuze voor de rest!

Deel Deze Pagina