ik heb zelf polyneuropathie en wil graag in contact komen met mensen die het ook hebben, maar niet met oorzaak suikerziekte, de mensen die ik tegen kom en het ook hebben, hebben allemaal suikerziekte. en bij mij heeft het een andere oorzaak
de verste delen van mijn lichaam zoals handen voeten armen en benen, daar heb ik geen gevoel meer in mijn huid, hoe hoger je komt hoe beter het gevoel word, maar ik heb nergens op mijn lichaam een normaal gevoel zeg maar. beetje moeilijk uit te leggen. verder verslechterd evenwicht, veel pijn in benen, krachtverlies. voel erge warmte en kou niet. verbrand me vaak. niemand mag ook aan mijn benen komen doet verschrikkelijk zeer.
ik snap het heel goed je legt het prima uit. ik was benieuwd. omdat ik met google zulke uiteenlopende dingen lees. ik heb ook een probleem maar het is nog altijd niet duidelijk wat voor probleem. ze zoeken al sinds mijn 19e en ik ben nu 40. ook van deze spierziekte kloppen er weer dingen net als van veel andere maar dit is hem ook niet. had er nog nooit van gehoord vandaar mijn interesse. lijkt me trouwens heel vervelend dat gevoel wat afneemt, maar tegelijkertijd toch veel pijn als je aangeraakt wordt. bij mijzelf komt ME het dichtst in de buurt.( ik ben al 5 keer getest op ms maar dat geloof ik zelf niet. en de testen zijn ook negatief )
jeetje dat ze al zo lang bezig zijn is ook niets, als je weet wat je mankeert dan kan je daar proberen mee te leren leven. ze wisten het bij mij ook niet, omdat heel veel verschijnselen die ik heb ook horen bij ms. het blijft gewoon lastig je hoofd wil heel veel, maar je lichaam weigert, heb gelukkig wel veel afleiding van mijn kleine meisje, maar het is en blijft niet makkelijk.