Nutrilon Omneo

Discussie in 'Voeding' gestart door BABYxBUTTERFLY, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Goeiavonds vrouwtjes.

Ik word een beetje moedeloos van volgend verhaal. Omdat me meisje moeite had met poepen ben ik naar Nutrilon Omneo. Nou helemaal geweldig, werkt goed, en ga niet terugstappen op Standaard ivm ik geen risico wil nemen. Maar het punt is. Die voeding is zo irritant !^&@%%~%$! dik dat als ik hem in Tommiee Tippee fles doe, er 9 van de 10x niks uitkomt !!! Me dochter word dan helemaal hysterisch omdat ze denkt dat ze geen eten krijgt. Nu moet ik dan even de speen heen en weer draaien etcetc en dan komt er wel weer wat uit maar dit moet gwn 5 a 6 x gebeuren tijdens een flesje. Heeeeeeel irritant. Ik heb al de stap 2 speen gebruikt vanaf 3 maanden met een groter gaatje. maar deze heeft hetzlfde probleem. ook bij de aventfles hetzelfde. alleen met de 1,2,3 speen doet die het maar dan heeft ze em binnnen 1 a 2 minuten leeg. iemand advies?!

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Hier hetzelfde probleem met de Omneo voeding en de tommee tippee fles. Terwijl de voeding niet echt dikker lijkt vind ik, kreeg ze er amper iets uit. Zelfs de 3 speen geprobeerd, maar gaatje leek amper groter. Wij zijn toen de variflow speentjes van tommee tippee gaan gebruiken. Eindelijk kreeg ze er weer wat uit! Met idd als nadeel dat het soms te hard gaat en ze hem te snel leeg heeft. Maar zolang ze hier geen last van heeft en het gewoon binnenhoudt, laat ik het maar zo.
    Welke stand van de 123 speen gebruik je?
    Onze oudste dronk uit difrax en die difrax 123 speen vond ik echt heel fijn. Nooit het gevoel dat het te snel ging.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Probeer eens een kruidvatfles.

Deel Deze Pagina