Haaai Allemaal, Ik ga vrijdag op stap om flink mijn slag te slaan voor de babykamer. Nu woon ik in een bovenhuis en kan niet buiten makkelijk mijn vuilniszakken weg zetten. Ik heb dus behoefte aan een luchtjesdichte luieremmer! Iemand goede tips?? (wat wel of juist helemaal niet te kopen?) Liefs Ella
Wij wonen ook in een bovenhuis en hebben geen speciale luieremmer gekocht. Hier verpakken we de luier in een geurzakje (heb je bij etos of action, misschien ook nog op andere plekken) en dan gaat hij in de keuken in de vuilnisbak. Die wordt denk ik om de dag geleegd, en helemaal geen last van luchtjes!
tja, wij vonden de nappywrapper (sangenic) fijn, die verpakt de luiers per stuk zeg maar. Wij gebruikte hem alleen voor poepluiers - niet stinkende plasluiers gingen gewoon in de prullenbak. Op die manier bleef het nog wel betaalbaar, omdat de navullingen vrij duur zijn als je álle luiers daarin zou gooien. Ik vond het echt geurloos Alleen met verschonen van de emmer niet maar ach dat hoefde niet zo vaak omdat er heel wat poepluiers in konden !
wij hebben een diaperchamp daar kunnen de speciale luierzakken van de gemeente of gewone vuilniszakken in.. Poepluiers doe ik altijd wel in een luierzakje om geur te voorkomen..
ik heb een normale emmer met deksel...en gebruik vor iedere poepluier, luierzakjes met geur, van de action....je kan ook alle luiers in zo'n zakje doen ik ruik niks, maar de emmer moet wel dichtzitten haha
Wij hebben ook de DiaperChamp. Poepluiers neem ik meestal mee naar beneden en doe ik buiten in de vuilnisbak. Heb ik daar even geen zin in, dan doe ik de poepluiers in een luierzakje van de Action en dan in Diaper. Gaat prima!
Ik gebruik luierzakjes van de Action en die bevallen mij prima. De eerste week een luieremmer gebruikt, maar vond het een onding. Als ik alleen maar plasluiers heb, dan laat ik het zakje rustig een dag hangen. Ruik niks. Met een poepbroek gooi ik hem meteen weg.
Die heb ik ook, en daarbij een lekkere ordinaire pedaalemmer; vind die luier-emmers zooooooooooooooooo lelijk en lomp. Weet je trouwens dat ze diezelfde luierzakjes van de Action voor bijna 2x zoveel ook veropen bij Super de Boer???? Exact dezelfde!
Ik sluit mij aan bij de luierzakjes. Ik had een luieremmer maar gebruik het niet. Ik loop in de praktijk zo vaak naar de keuken dat ik ht in de gewone prullenbak doe.
Poepluiers in een boterhamzakje doen! Scheelt enorm in de stank... en lang niet zo duur als een diperchamp of vergelijkbaar. Omdat wij grote afvalbakken hebben staan (Wesco) en daar ook graag gebruik van willen maken gaat de poep dus in zakjes.
Wij woonden ook op een flat en hebben de luier emmer van de hema gekocht (25 euro) was toen in de aanbieding voor 19 euro. Ik vind hem ideaal. De ring die je nodig hebt voor de luiers is wel 7,50 maar die gebruik je echt lang, denk dat we er ongeveer 1,5 maand mee doen, dus dan valt het heel erg mee! En je ruikt helemaal niks, zelfs niet als je de ergste stinkluiers erin doet. We zijn nu verhuisd en wonen gewoon in een huis maar ik gebruik als ik boven verschoon nog steeds die emmer, vind het super makkelijk!
Heb de luieremmer van de Hema. En om de stank te voorkomen heb ik de luierzakjes bij de Action gehaald, die hebben een lekker geurtje zodat het de geur van de luiers nog meer maskeert. Sowieso niet een te grote luieremmer halen. Hoe sneller vol, des te minder kans op geurtjes.
Wat is het toch fijn dat er al ervaren mama's zijn. Geurzakjes van de Action! Nooit geweten dat zoiets bestond!! Dat klinkt inderdaad goedkoper dan zo'n hele dure echt luier emmer. Het vuilnis wordt hier eens per week opgehaald dus moet wel zeker een klein weekje luchtdicht zijn. (kan de vuilniszak niet buiten zetten) Dank voor jullie tips!
wij hadden ook een luieremmer en wij wonen ook vier hoorg (niet achter hoor hihi) maar eigenlijk gebruik ik alleen de geurzakjes van kruitvat en gooi hem in de gewone prullenbak en ik ruik eigenlijk nooit wat de luiemmer diaperchamp heb ik via mp verkocht weg ermee lomp ding