Hoi Ik zou eigenlijk een keer een goeie schmink doos willen hebben. Vooral voor carnaval enzo. Maar wat vraagjes erover. Wat is een goeie basisset? Is het lang houdbaar? Dus wie kan er advies geven. thnx
Voor een goede schminkdoos zou ik naar een hobbyzaak gaan. Daar hebben ze betere kwaliteit en lijkt het tenminste niet op of je met waterverf op iemands gezicht bezig bent geweest. Heb zo even geen merk maar bij de pipoos of andere speciaalzaak kunnen ze je zeker goed helpen.
Ik heb schmink van Grimas. Hartstikke goed spul. Gekocht bij Sep in Roosendaal, feestwinkel. Het is niet echt goedkoop, maar je doet er heel lang mee.
Ik heb een hele doos vol met Grimas en veel kleuren heb ik al zo'n 15 jaar! Ik vervang alleen regelmatig de penselen en de sponsjes. Echt een supermerk voor schmink.
Ik heb ook grimas en je kunt het jaren bewaren al zeggen ze in de winkel inderdaad een jaar, Tip als je de sminck wilt verwijderen gebruik dan billendoekjes met olie veeg je het zo weg
Oh en de crème make-up is 36 maanden na opening houdbaar, de watermake-up kan ik geen houdbaarheid voor vinden, maar volgens mij kan dat heel lang goed blijven.