Tips voor giraffen-dreumes kamer!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelylonnes, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    hoi hoi,

We hebben gisteren besloten dat we voor onze zoon een giraffenkamer gaan maken, hij heeft nog tijd genoeg om een race-kamer te krijgen als ie 8 is ofzo....

Als iemand tips of voorbeelden heeft zijn ze erg welkom!

Thanx
    Lonneke

2. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    niemand?? Jammer hoor...

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Je kunt van die plastic planten met een net aan het plafon maken (beetje jungle achtig)

En verder zou je plak stickers kunnen gebruiken of de muur geel kmaken en vlekken erop maken.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

wij hebben de babykamer met behang met junglebeesten, staan ook giraffen op. Zal eens even zoeken welke website dat ook al weer was. (Ha, gevonden: http://www.bedbad.nl/kinder-kamer/14571 ... ehang.html )
    Wij hebben het bewust niet te baby gedaan, maar gewoon lekker vrolijk, zodat Thirza (en een volgend kindje) er kunnen slapen totdat ze overgaan naar een normaal bed. (Thirza gaat dan een andere kamer krijgen).
    Maar wij hebben dus verder allemaal giraffes bij de prenatal weg: witte met groene en blauwe vlekken. Een vloerkleed-giraffe, een grote knuffelgiraffe, kleine knuffelgirafjes en dekens en lakentjes met diezelfde giraffes.
    Zal eens zien of ik een foto kan uploaden van het kamertje, binnenkort.

5. cindy en marcel

16 sep 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Toevallig zijn wij afgelopen weekend naar Center Parcs geweest en daar verkopen ze in de winkels altijd WNF knuffels ik heb daar een grote girraf babyknuffel gekocht ( dus zonder knoop ogen en neus maar gewoon erop geborduurd) en daarbij een knuffellapje van een giraf en een muziekknuffel voor aan het bed van een giraf ze zijn allemaal net echt naar gemaakt ik denk dat je deze misschien ook wel kunt kopen in de Wnf winkel online??
    Verder hebben ze op de markt vaak wel van dat nep bont met Giraf motief misschien daar fotolijstjes of schilderijlijstjes mee beplakken? Of zelf kussentjes van maken zijn ook nog eens heerlijk zacht dat nep bont.
    Ik weet niet of je er iets aan hebt schiet me ook maar even zo te binnen. :D

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    wij gaan dit gebruiken voor de nieuwe kamer van mn zoontje:

http://www.bedbad.nl/kinder-themakamer/ ... -wildlife/

Dan niet het fotobehang maar de rest wel. In elk geval de raamsticker is een giraf.

Vind het wel stoer en gaat denk ik een stuk langer mee als tekeningetjes (worden volgens mij toch snel kinderachtig.)

7. melanie faber

23 dec 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Hey,

Wij hebben een grote muurposter over een hele muur. Is ook een jungle. Gewoon uit een behangboek gekozen, erg leuk! :D

Deel Deze Pagina