Ha meiden ... was van de week aan het shoppen en zag super leuke sandalen van TEVA. Had ze heel graag gewild, maar ze waren er niet meer in haar maat . Nu ben ik aan het zoeken gegaan of hier in de buurt een winkel is die ze ook heeft, maar ik kan helaas niets vinden. Wie weet er een winkel in zuid holland die deze sandalen verkoopt?? Ik ga graag naar de winkel, zodat ik even kan passen. Alvast bedankt!
Ze verkopen Teva's bij de grotere sport en- outdoorzaken en daar zijn er natuurlijk genoeg van in zuid-holland. Hier de link naar de site van Teva, kan je op plaatsnaam zoeken.. http://www.teva.com/nl/customerservice/ ... cator.aspx
In Leiden heb ik ze gezien bij een kinderschoenenwinkel ... mocht je meer willen weten, kun je PB sturen ...
Ik kan eerst weleens rond gaan bellen. Bij zulke zaken hebben ze idd Teva, maar ik zie bijna nooit van die kleintjes (maat 22).
in Rotterdam heb je Active Live, om de hoek bij de media markt. En Bever Zwerfsport. Die zit volgens mij bij de Goudsesingel in de buurt. En anders outdoor XL vlakbij de IKEA barendrecht. (dan hoef je het drukke cetrum niet in....En niet zo ver van Dordt)
let je erop dat je voor dreumessen sandalen moet kopen met dichte hiel? Moeten is een groot woord natuurlijk, maar voor de ontwikkeling is dat het beste...
Dat wist ik niet. Teva is toch een goede sandaal met een goed voetbed?? Je kan het bandje stevig sluiten om de enkel waardoor de voet goed blijft staan, mi is dit wel ok.
Nee, gaat niet, was helemaal op. Ben vanmiddag langsgeweest bij active live. Het gaat helaas helemaal niet door met de Teva's. De maat die ik dacht nodig te hebben was veel te groot en de maat eronder was te klein. Ze gaan daar met 2 maten verschil (Amerikaanse maten). Dus moet ik op zoek naar een andere leuke sandaal .