mijn borsten doen geen pijn meer en zijn zacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noorl, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noorl

noorl Lid

1 aug 2009
    26
    0
    0
    lieve allemaal, ik weet me effe geen raad, mijn borten doen geen pijn meer en zijn ook niet meer zo hard, en me tepels krimpen als ik ze aan raak moet ik me nu zorgen maken?

Ik heb in het verleden twee mks gehad en hoop dat nooit meer mee te maken. Maar ik blijf bang elk ding maak ik me zorgen.

Ik ben ook niet misselijk of zo en ruiik ook niet anders dan anders.

Ik maak me echt zorgen,

liefs leen

2. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Als je het niet vertrouwd moet je de vk bellen,
    maar misschien mag je ook wel gewoon blij zijn dat
    ze geen pijn maar doen.
    Bij mij was het ook de eerste paar weken het ergste.

3. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Hey meis, ik denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken hoor.
    Ik ben ruim 7 weken zwanger en merk niks aan mijn borsten.
    Ze zijn hooguit iets donkerder van kleur maar niet gevoelig of groter of zo ;)

Dus dat kan ook ;)

4. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik denk ook niet dat jeje zorgen hoeft te maken ik heb geen klachten ik voelde me ook niet zwanger ik vind het nu nog heel onwerkelijk ik weet dat die kleine lekker in mijnbuik zit ik voel de kleine nu wel sind een week of 2 beweegen en begin nu nesteldrang te krijgen maar voor de rest voel ik niks

geniet er lekker van zo lang je nog geen klachten hebt

5. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    bij mij hebben die pijnlijke borsten ook maar geduurd tot een week of 7/8. Daarna had ik het nog maar af en toe. Geen zorgen, je lichaam krijgt telkens andere 'klachten', maar past zich ook snel aan.
    Geniet van je zwangerschap!! Ik weet hoe moeilijk dat af en toe is:)

6. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    BIj mij heeft de pijn ook afgenomen rond die tijd.. hij kwam later wel weer een keer terug en nu ook geen last meer. Maak je niet teveel zorgen ;)

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Hoeft niks te zeggen idd. Maar in jou situatie doen ze vast wel een echo om je gerust te stellen denk ik!

8. noorl

noorl Lid

1 aug 2009
    26
    0
    0
    oke dank jullie wel, ik voel net in eens iets heel raar , voel hele enge spelde prikjes in me onderbuik en ik drukte een beetje op me buik en het deed iets pijn.

9. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    die steken in je buik zijn heel normaal waarschijnlijk het uitrekken van je baarmoeder, probeer jezelf niet gek te maken meid en anders de vk bellen misschien dat zij jou gerust kan stellen.

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik heb ook tot een week of 6-7 zere boobs gehad en daarna wat minder nu steeds met vlagen, ene dag wel andere dag wel andere dag niet.

11. noorl

noorl Lid

1 aug 2009
    26
    0
    0
    Danjay bedankt meid, ja ik weet het ik maak me zelf echt gek vooral als ik hier van die enge verhalen lees wordt ik echt bang hoor.

Dus bij alles wat ik voel en niet voel heb ik paniek.

12. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Dat kan ik me voorstellen maar je moet er vanuit gaan dat er nu een heleboel gebeurd in je buik dus is het normaal dat je van alles voelt.

13. noorl

noorl Lid

1 aug 2009
    26
    0
    0
    klopt, jij hebt al twee kindjes dus voor jou is alles denk ik heel normaal en jij hebt meer ervaring met zwangerschap.

Ik heb twee mks gehad en daarom ben ik zo bang, ik hoop dat ik nu een gezond kindje krijg en dat god ons beschermd.

14. s1986

s1986 Niet meer actief

Steekjes en krampjes horen er idd ook bij het groeit natuurlijk allemaal. Maar geloof best dat je van alles schrikt hoor!

15. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland

nou normaal wil ik niet zeggen hoor, ik heb zelf ook een mk gehad en dat maakt je gewoon heel onzeker hoeveel zwangerschappen je ook hebt gehad, ik probeer alleen wel heel nuchter te blijven als het fout gaat kan je er toch weinig aan doen, probeer een beetje te vertrouwen op je lichaam en vermijd een beetje alle enge verhalen;)

16. linnywonderbaby

linnywonderbaby Actief lid

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    oef, ik ben blij dat dit topic bestaat, ik heb ook van begin dat ik testte (vorige week) pijn aan mijn linkerborst en het begon aan mijn rechterborst. en nu sta ik op en ik voel niets meer aan beide borsten. Ik heb vandaag wel nog een test gedaan om te zien of het hcg goed stijgt en het is echt heel donker de test, oef...

17. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Heel blij met dit topic. Na twee jaar zwanger en nu naar 4 weken en 4 dagen is de gevoeligheid bij mijn borsten weg. Wat kan een mens zich dan zorgen gaan maken seg!!

stiekum nog steeds

18. linnywonderbaby

linnywonderbaby Actief lid

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    hoi boesje, ik had dit gisteren ook met 4weken en 4 dagen, en vandaag is plots de gevoeligheid terug

groetjes

19. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Dank Linny,

Ik geloof zelfs dat ik ze nu alweer ietsie voel. Wat wil je ook als je er de hele tijd in loopt te knijpen. Angst dat er iets mis gaat... Wij zitten dus ongeveer even ver. Mijn testen zijn nog niet net zo donker als de controlestreep. Hoe zit het met die van jou? Elke dag zijn ze net een tikje donkerder maar het gaat niet met grote sprongen. Ook dat maakt beetje onzeker.

20. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

29 jul 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooowww wat heerlijk ik had gister of eergister al in een topic dit gevraagd!!! Tot eergister deden ze enorm veel zeer en nu opeens zijn ze heeeeellll erg zacht! Wel iets groter dan normaal maar ik maak me behoorlijk gek! Wij hebben ook 3 mk's achter de rug dus ik pas hier ook in het rijtje thuis

Deel Deze Pagina