Wipstoeltje in de aanbieding bij Blokker!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ecosa, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
  2. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Het is een leuk wipstoeltje voor weinig geld, maar ik raad het niemand aan, het stoeltje wipt geen eens, dus het leuk om je kindje er in te zetten maar niet voor het wipgedeelte, want dat doet ie niet. heb er spijt van dat ik hem ooit heb gekocht.

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ow, meen je dat nou? Ok, dan moet ik mijn man weer terugfluiten, ik had namelijk tegen hem gezegd dat hij er eentje moest meenemen vandaag.. hhihihihhi

4. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Nou ik raad het je echt af. Bij babystores hebben ze meestal voor 20 a 25 euro een goed wipstoeltje. Deze is het echt niet waard!

5. keizerin

keizerin Niet meer actief

Nou ik heb hem ook en hij is prima en wipt wel oke.

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    is hij ook verstelbaar in het rug en voetendeel?

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

In de rug wel maar voeten niet.

8. Danny

Danny Niet meer actief

ik heb m ook en mijn schoonmoeder ook en we zijn er tevreden over, niks mis mee.

9. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Yep ik heb m ook, en ik zie ook geen probleem hoor :( hij schommelt, voorzover ik heb kunnen beoordelen, gewoon.....ach smaken/meningen verschillen

10. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik weet niet of het hetzelfde model is als een paar jaar terug, maar die vond ik dus idd niets.

wipt niet, niet makkelijk verstelbaar en helemaal van goedkoop nylon lijkt het wel.

We hadden het gekregen, maar 1 keer gebruikt denk ik.
    Maar als ik naar foto's kijk dan denk ik dat het iedere keer een andere wipstoel in de aanbieding is.
    Dus voordat je koopt even kijken of het wel of niet van redelijke kwaliteit is.

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mijn man heeft hem gisteren gekocht. En idd, de kwaliteit laat veel te wensen over. Schommelt niet goed en het is van nylon. Maar ach, voor 12,99 kunnen we even zien in hoeverre we het kunnen gebruiken straks, en zo niet, dan schaffen we wel een andere aan..
    Staat nu wel leuk in de hoek van de kamer.. ;)

Deel Deze Pagina