Ik ben vandaag vrij en wil graag iets leuks doen. Mijn kids zijn bijna 2 en 3,5 jaar. Ben vorige week al naar Ballorig geweest. Ik weet niets leuks verder..
nou ik zou ook wel wat leuks willen doen maar ja met dit weer... veel verder dan een stikdrukke ballorig kom ik ook niet en dat vertik ik. Ik heb nog een abbonement op de dierentuin maar daar heb ik geen zin in met dit weer. Ik blijf dan maar thuis denk ik.
Misschien naar het zwembad idd voor de rest weet ik niets voor buiten de deur met dit weer. Misschien is het leuk om koekjes te bakken, heb zelf met dochter van 2,5 een kijkdoos gemaakt.
Je kan ook met ze naar een oude snoepwinkeltje gaan. Dan maken ze babbelaars, is erg intressant en leuk om naar te kijken.
Dat ken ik niet, maar dat hebben ze hier ook niet. Klinkt wel heel leuk trouwens. Helaas wil mijn moeder niet zwemmen, dus dat gaat niet door. Jammer...
De weer is vervelend maar een kinderboederij is erg leuk. Of kindermuseum. McDonalds is leuk, ze kunnen uren plezieren in de ballenbak en lekker eten.
Binnenspeeltuin zal wel erg druk zijn, dochter heeft oor ontsteking dus zwemmen kunnen we niet, Dus denk dat wij naar oma en opa gaan. Vinden ze ook altijd leuk.
* Wandelingetje door het bos ofzo moet toch kunnen. * Winkelcentrum vinden mijn kinderen ook gezellig, dan even bij een bakker tussen de middag een broodje eten bijvoorbeeld. * Inderdaad bezoekje aan opa/oma/tante/oom/vrienden * Samen boodschappen halen kan al een leuk uitje zijn, samen met ze eten voor vanavond uitkiezen en dan op tijd beginnen met samen te koken * Alle knutselspullen op tafel en lekker laten plakken, knippen, kliederen Eventueel eerst voor paar euro bij de Action wat nieuwe dingetjes halen * Die van jou zijn al wat groter, misschien een museum ofzo, Jayro vindt dat al helemaal geweldig. * Bibliotheek is hier ook favoriet. * Videotheek en dan samen een leuke film voor in de namiddag uitzoeken Ik zorg er sowieso voor dat ze elke dag even lekker buiten spelen. Of het nou koud is of niet. Even naar klein speeltuintje of eendjes voeren in het park. Als ik het niet weet dan combineer ik vaak een paar dingetjes.. Even naar het bos, oud brood mee om de eendjes te voeren, filmpje huren en tot slot even boodschappen doen.. Dan ben je zo weer een paar uur verder
Dat is wel jammer zeg. Zijn ze te druk met z'n 2-en dan? Ik ga wel eens alleen met de meiden zwemmen. Misschien scheelt t dat de oudste errug voorzichtig is dus braaf dicht bij me blijft...
lekker thuis en pyamadag tis geen weer om in het bos te lopen. en ik denk dat de zwembaden stikvol zijn en ook de binnenspeeltuinen zijn overvol.
Kinderboerderij, boswandeling, knutselmiddagje, ikea (en dan de kids in het ballenbad? ) Of gewoon een leuke dvd opzetten?
ik ben ook nog nooit wezen zwemmen met 2 kids. Maar ik wil het wel een keertje proberen. Naar het bos ga ik echt niet met dit weer. Straks krijg ik een boom op me kop Ik wilde naar de goudvis maar mijn vriendin vond het te eng met dit weer... Nu maar taartje in de oven en zo even wat boodschapjes halen... ach dag ik om voor ik het weet.