Voor je cadeau kan je ook wachten tot januari (ik neem aan dat je nog wel twee maanden de tijd hebt als ze net het geslacht gehoord heeft) als de uitverkoop begint. Dan kan je misschien wat leuke kleertjes scoren voor weinig.
De pakjes zijn echt amper gedragen of zelfs helemaal niet Ze zien er gewoon als nieuw uit. Persoonlijk zou ik het wel kunnen waarderen, alle beetjes helpen Gipsafdruk was hier ook geen succes, net als afdruk met verf... vraag me altijd weer af hoe anderen dat voor elkaar krijgen Als ik het mandje af heb zal ik ff een foto plaatsen. Wachten tot na januari is wel een goed idee! Uitverkoop en meisjeskleren is altijd een succes
Haha oke zo kan het dus ook.. Ik werk op een kdv en wij hebben het weleens met de kleinste kids gedaan voor vader- of moederdag en wij hadden hele mooie resultaten. Misschien dat dat betere kwaliteit gips was ofzo En als je ergens een hand afdruk op wilt moet je het in de lucht houden, dan doen ze hun handje uit reflex open om het te willen pakken... werkt altijd super! En idd soms weleens een krijsend kind, maarja haha