Tips voor Google home

Discussion in 'De lounge' started by Mammaaa, Dec 17, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

Jul 11, 2012
    781
    251
    63
    Ja klopt, door het hele huis.
    Het is echt verslavend hoor. En je steekt iedereen ermee aan. Schoonzus en zwager hebben het nu ook en haar vriendin ook. En zo zijn er nog een paar. Mijn dochter vindt het vooral super grappig om te vragen om een mop, gedicht, rap, dat soort dingen. Maar die deed ook al veel met siri op haar iPad

2. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,283
    25,752
    113
    Top! Dank je voor je uitleg!

Miracle79 likes this.
  3. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,690
    2,400
    113
    Female
    Broek
    Ik had al google home mini's maar nu wil ik dus ook een hub! ;)

owly and Mammaaa like this.
  4. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,084
    694
    113
    Ik heb van kerstpakket bon nu cadeaubonnen besteld.. 3x raden wat ik er deels mee ga betalen... :roflmao::roflmao:

owly and Adje like this.
  5. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,402
    10,334
    113
    Vergeet colour loop niet:roflmao: krijg je een lading kleuren achter elkaar. Zoon (6) helemaal blij.

De moppen en verhaaltjes zijn vreselijk dus super leuk voor onze knul :roflmao:

Nog een belangrijke we hebben een waarom kind dus een zeer groot deel van de waarom vragen komt nu bij Google terecht, zeer praktisch.

Mammaaa likes this.
  6. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,402
    10,334
    113
    Muziek luisteren kan ook zonder de soundbar met een gewone Google (hogere model heb je ook aardig geluid.

Blijkbaar kun je met een soundbar via Bluetooth dingen afspelen. Als je muziek wil luisteren zijn er gratis streamingsdiensten maar dan heb je wel reclame dat is als je bepaalde soort muziek wil luisteren.

Maar gewoon radio kan ook. Doen we nu ook veel.

Als we roepen hey Google bedtijd dan gaan de lampen allemaal beneden uit en op de slaapkamer is hij ook ingesteld en gaat dan ook aan.

Als je roept alle lampen uit /aandan gaan ook echt alle lampen uit of aan. Zo riep zoontje dat morgens vroeg in het weekend. Man mocht uitslapen maar lag even vol in de schijnwerpers:roflmao: toch maar gauw de slaapkamer lamp uitgedaan:oops:

Mammaaa likes this.

Share This Page