Wij gaan dit weekend naar Arnhem met vrienden, zonder kids. Waar moeten we als dames zijn om te winkelen, is er in de tussentijds iets leuks voor de mannen te doen, waar kunnen we lekker eten (evt reserveren?) en waar moeten we zijn om te stappen op zaterdagavond? Ben er pas ooit 2x een uurtje geweest vooraf aan een concert, dus heb totaal geen idee, wie wel??
cappucino drinken bij de blonde pater!! kun je ook lekker lunchen maar de cappucino is daar perfect. staan echte barista's achter de bar en ze schenken latte art. zie er mooi uit en is errug lekker.
Dagje kleding shoppen in Arnhem - winkelroute Arnhem - Shopgids.nl Restaurants in Arnhem | Eten en Drinken: Horeca Mis heb je hier wat aan veel plezier met elkaar. `
Arnhem is een leuke stad! Winkelen: Arnhem binnenstad. Hoofdstraat pakken en dan de tussenstraatjes. Eventueel bij slecht weer heb je winkelcentrum Kronenburg maar dit is lang niet zo leuk als het centrum. Stappen: korenmarkt in het centrum Eten: ook weer de binnenstad.. Je kunt heerlijk eten bij ask the chef als jullie van sushi houden. Grand café is ook erg gezellig zitten en het eten is lekker. Pinoccio hoor ik juist slechte dingen over. Stappen is ook leuk op de korenmarkt trouwens. Veel plezier!
er zit in een zijstraat een ontzettend goed indiaas restaurant. weet de naam niet precies. misschien iemand uit arnhem zelf die de naam weet? is een aanrader.. ik ga ondertussen wel ff googlen
dat is Kohinoor of India. Echt supergoed, wel redelijk prijzig. Zit bij de blikken bioscoop (eurocinema) Wij zijn erg fan van Piaf, 3 gangenmenu voor iets meer dan 20 euro, en echt goed! Pinoccio kun je lekker pizza eten, maar de pizza's zijn vrij klein vind ik. Als je met vrienden gaat zou ik naar Habanna gaan. Daar kun je heel gezellig tapas eten en daarna lekker een cocktailtje drinken. erg gezellige cubaanse stijl en leuke muziek.
Dames, jullie zijn gewéldig, bedankt!! Heb er al helemaal zin in, aan het weer kan het in ieder geval al niet liggen dus dat worden weer 2 topdaagjes Meer tips zijn zeker welkom maar hier kom ik al een heel eind mee!
binnenstad kan je winkelen en daar zitten oom kroegjes en cafe`s. voor de kinderen zou ik het even niet weten, daar heb ik toen niet op gelet
prijzig? alle hoofgerechten rond de 15 euro. Vind ik niet prijzig, of je moet een wazig stuk vlees van 4 bij 4 krijgen met 3 pijnboompitten en 2 sperziebonen.
heb even gekeken en idd, normale prijzen. Ik heb er jaren geleden eens eten laten brengen en toen schrok ik nogal van de prijzen. Het is erg lekker eten, maar toch als ik uit eten ga, ga ik liever voor een lekkere tournedos of tapas eten, maar iedereen heeft een andere smaak. Als ik met vrienden in Arnhem zou gaan eten, zou ik iig niet kiezen voor pinoccio. Dat doe ik als ik met een vriendin eventjes een lekker pizzaatje wil gaan eten voordat we ergens wat gaan drinken. En ja, je kunt er ook andere dingen krijgen maar er zijn echt wel leukere tentjes in Arnhem!
Alles is genoemd, ik kom uit arnhem en in het centrum kun je alles, bioscoop, eten, uitgaan en shoppen.. De mannen zou ik gewoon op de korenmarkt planten en zelf kun je daaromheen prima winkelen.. Ik ben weg van eetcafe twins.. Leuk restaurant lekker eten zonder veel poespas met een betaalbare prijs!!. Veel plezier.
je vroeg niet alleen om eten.. Alle bekende winkels zitten eigenlijk wel in Arnhem. Ga je naar de H&M dan zou ik niet naar diegene gaan die tegenover de Hema zit, (er zijn er 2) maar naar diegene helemaal vooraan de stad op dat pleintje. Die is veel mooier en minder chaotisch. De mannen kunnen koffie gaan drinken op de korenmarkt, ik vind Grand Café altijd gezellig, daar kun je ook een lekker broodje eten. Je kon ook altijd lasergamen bij Jules op de korenmarkt maar weet niet of dit nog kan? Als je van vis houdt, ga je bij de mac donalds naar rechts richting het willemsplein. Bijna aan het eind van die winkelstraat zit links Gamba. een viszaak, één van de beste van nederland. (heb ik niet verzonnen hoor, ze hebben prijzen gewonnen etc) Achterin de winkel zit een haringhoek, waar je verse haring kan krijgen evt. op een broodje. kan je zelf uitjes, augurkjes etc. pakken. echt jammie! en ze pakken het geld netjes met een tang aan, heel hygienisch. stappen.. 5th avenue. Er zitten heel veel tentjes waar echt amper 18jarigen komen, en bij 5th avenue moet je 21 jaar zijn. Als je van live-muziek houdt, beetje rock-achtig, moet je bij Dollars wezen, is heel gezellig!
Ik heb altijd heerlijk gegeten bij de wok en mr moto, weet niet of dat nog bestaat? En daan schuin tegenover gingen we altijd poolen, moest je met een lift naar boven, misschien iets voor de mannen? Wandeling door park sonsbeek is ook heel mooi.