tips voor hapjes kerstlunch psz

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door debby82, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nou de kipkorn is ongetwijfeld niet bedacht door de juf :)

2. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hihi nee dat snapte ik maar wel raar dat dat wel goed wordt gekeurd door haar en je pannenkoeken niet.

3. Saskia78

Oh het is niet dat ze niet goed waren die pannenkoeken... Maar een andere ouder had dat dus al bedacht. Vandaar dat het niet kon.

Het is sowieso wel apart.. Andere klas hing een keuzelijst... Bij ons volledig vrije keuze :)

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Vreemd hoor. Persoonlijk heb ik liever dat mijn kind een bladerdeeghapje krijgt dan een kipkorn. Sterker nog na die kipkorn krijg ik in mijn kind niets meer in dan zit ze echt wel vol :D

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ik heb volgende week kerstdiner met mijn 'eigen' kleuters. Hier is simpel stokbrood met kruidenboter elk jaar weer een hit. En tomaten of groentensoep vinden ook veel kinderen lekker en is gezond ;)

6. Saskia78

@pluk: ik denk dat Anne letterlijk nog nooit een kipkorn heeft.
    Hoop ook dat het goed gaat met eten.. Ze heeft nog niet echt een goede rem qua eten. Vooral als er veel keuze is uit allerlei lekkers :)

Maar ben wel heel benieuwd.
    Soep en/of stokbrood vind ik ook wel een leuk idee.
    Vraag me ook af of de ouders mee mogen/moeten bij ons.
    Heb vermoeden dat we enkel mogen halen/brengen namelijk :)

7. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    't Is gelukt, ik heb bij de Xenos 18 plastic champagneglazen gekocht. 6 voor 2 euro, moet kunnen toch?!

Nu nog even bedenken wat ik erin ga doen. Misschien fruitcocktail uit blik met slagroom erop? Of zal een glaasje groentesoep gepaster zijn bij een buffet? Of pudding. Iemand nog andere ideetjes? Ik heb ook parasaolletjes gekocht die ik erbij insteek.

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Als je nu eens zelf pudding maakt. Een laagje in het glaasje gieten, daar boven op wat fruit en dan weer een laagje pudding. (b.v vanille pudding met roodfruit)

9. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Oh ja, dat kan ook, de pudding met het fruit combineren. :)
    Bedankt voor de tip, ik heb er zin in!

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Blini's met gerookte zalm. Oftewel: poffertjes met roomkaas en gerookte zalm of een andere topping. (gerookte zalm is niet goedkoop, maar bijv. bij de alid/liddl nog wel te doen) Mijn dochter van 28mnd is er dol op.:)

Deel Deze Pagina