Wie weet wat ik bedoel? Zeker 18 jaar geleden bestond er een of ander amerikaans concept. Het was een krant met de meest groot mogelijke onzin erin. Een kat die bijvoorbeeld beviel van zeven puppies, een kind van vier dat zwanger was, een mens die je langzaam zag veranderen in een weerwolf, vreemde buitenaardse wezens. In mijn beleving was de tekst nederlands. En nu ben ik de naam kwijt, wie weet wat ik bedoel?
Nee, dat was het niet... Het was echt krantenpapier, geen magazine achtig iets, maar een echte krant.
Hahaha, in de News of the World stond wel een hoop onzin, maar was gewoon de zondagversie van the Sun in Engeland. (nu opgeheven i.v.m. het afluisterschandaal)... @ TS: Is dit de krant in kwestie? Weekly World News - Wikipedia, the free encyclopedia
Nou dames toch! LOL... ik wilde in mijn laatste post dus juist niet zeggen ; een soort van Telegraaf Maar ehm.. volgens mij is het inderdaad weekly world news! Ik ga nog even verder kijken, maar het lijkt er verdacht veel op. Dus eh.. heeeeel erg bedankt!!!