Tips voor heerlijk ruikend huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Miracle1984, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Die stokjes van rituals zijn inderdaad ook erg lekker, maar vindt ze behoorlijk duur, geloof dat je daar 20 euro voor betaald. Elke dag poetsen kan natuurlijk ook hihi ;) Ik heb ook een keer zo'n speciaal zakje voor in je stofzuiger gehad, maar dat vondt mijn vriend echt totaal niet lekker ruiken....

2. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hihi wat een leuke tip van dat waspoeder. Ik gebruik ook vloeibaar maar ik ga toch even een dingetje poeder kopen om het te proberen.

Ik heb dat stopcontactspul van die reclame met die pinguin achter de piano ;) Moet zeggen dat ik dat ook wel heel lekker vind ruiken!

3. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    in die waterbakjes die aan de verwarming hangen bijvoorbeeld wat kruidnagels gooien.
    Of zelf sinaasappels volsteken met kruidnagel, en die dan in de kamer leggen. Geen chemische troep, en het ruikt heerlijk. Kan trouwens ook met kaneel of steranijs!

geurzakjes maken met kruiden of gedroogde bloemen zoals lavendel.

(ik houd nogal van natuurlijke producten ipv al dat chemische! :D )

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb hier ook een olie brandertje staan, als je daar zuivere etherische oliën in doet moet je vriend daar ook tegen kunnen.

5. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Bedankt voor de tips allemaal! Poetsen doe ik al om de dag en dan is het natuurlijk wel fris maar vind het altijd zo lekker als het extra lekker ruikt (en ook gezellig!)
    Ik zie dat die ambi pur 3volution goed bevalt. Jammer dat we die niet kunnen gebruiken idd. Ik heb een andere van ambi pur en die deed ik af en toe stiekem in het stopcontact in de hal beneden maar elke keer als mijn vriend thuis komt gooit hij die eruit haha dus dat heeft voor mij geen zin. Ik zag vanmiddag idd die geurstokjes bij Rituals, zijn idd 20 euro. Je hebt wel allemaal verschillende zag ik! Morgen ga ik even dat waspoeder proberen :D
    Ik heb ook weleens gehoord dat je een laminaatreiniger hebt met dennengeur?

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier ook de 3volution, en dan de lavendel!
    maar geen optie voor jou ivm je vriend...
    De waspoedertip werkt ook super!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Als je van een lekker fris en niet zo'n kunstmatig geurtje houdt, dan is dit echt een aanrader: Airsprays en dan vooral die Davos-spray.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier word elke dag gezogen en in de zuiger zit een robijn wasdroger doekje

9. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Blijft de geur dan wel een tijdje hangen? Ik zie dat ze die verkopen bij De Tuinen. Weet je toevallig ook wat ze kosten?

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Volgens mij 7 Euro ofzo. Die geur blijft best een tijdje hangen.

11. ProudMum

Iemand enig idee waar de navullers van de 3volution het goedkoopst zijn? Betaalde net bij Kruidvat 5,49. Gelukkig gaat zo'n ding 3 mnd mee!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Soms heb je ze ook nog wel eens te koop bij van die OP=OP winkels, daar haal ik ook altijd de navullingen voor de normale ambi-pur apparaten.
    Kan zo alleen geen site van die winkel vinden om te zien waar er elders nog vestigingen zijn.

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik deed bakken met waspoeder in mn stofzuiger tijdens t einde van mn bevalling... vond t zo lekker ruiken toen... mn vriend snapte er niks van dat die doos waspoeder WEER na een week op was:):):):):):)

14. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    :D haha gaat wel hard dan idd!

Een aantal zag ik ook met droogtrommeldoekjes in de stofzuiger, lijkt me ook lekker ruiken!

Nou in ieder geval genoeg om uit te proberen hihi!;)

15. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Geurkaarsjes van bridgewater , echt heerlijk .. je hebt verschillende geurtjes bijv. apple pie , cinnamon , vanilla , christmas bliss en je hele huisje ruikt ernaar .. ze zijn hier te krijgen bij de tuincentra´s ...

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Bridgewater is een onwijs goed merk, ik heb diverse geurzakjes in mijn huis liggen...
    vanille in de woonkamer en lavendel in de WC

Die ruik je altijd en overal!

Daarnaast heb ik bij de blokker een geurverfrisser voor in de stofzuiger zitten, dan gaat het huis ook zo lekker ruiken.
    Wasmiddel ruikt weer zo schoonmaak achtig....

Van HG heb je ook een spray dat vieze luchtjes maskeerd (t ruikt een beetje naar wasmiddel), daar spray ik regelmatig de banken, stoelen en gordijnen mee in.

17. ProudMum

Toevallig ga ik vandaag naar Bisonspoor toe, ik zal eens kijken!

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    iedere dag lekker je huis luchten,, en de boel met groene zeep schoon maken dat geeft echt een heerlijk schone helder geur in je huis.en erop letten dat je stofzuiger niet te vol komt te zitten dan blaast hij die nare geurtjes van de stof zo weer je kamer in.

xx

19. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik las laatst iets over Lampe Berger. Google daar eens op, misschien is dat wat?

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik heb de Lampe de Berger...FANTASTISCH!!! Erg duur in aanschaf en de olietjes zijn ook duur , maar je moet dan even zoeken naar de nep versies van die olie...zijn ook heerlijk! (vaak bij woonwinkels te koop)

Verder...in steelpannetje een flinke scheut wasverzachter doen en dan tot de helft vullen met water. Aan de kook brengen en dan het gas uit draaien..ooo dat ruikt zooo lekker!! Zet het pannetje dan eerst in de huiskamer en daarna in de hal...heel e bendenverdieping ruikt fris!

x

Deel Deze Pagina