tattoo voet

Discussie in 'De lounge' gestart door Nischa, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nischa

    Nischa Bekend lid

    19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    ik laat binnekort een tattoo op me voet zetten die uitloopt naar me enkel. nu is mijn vraag zijn er hier meerdere dames die dat hebben en deed dat erg zeer..?? ik heb meerdere tattoo's dus weet hoe het voelt maar omdat er zoveel zeggen aah dat doet zeer wil ik het ook even hier horen ;) op je rug zeiden ooh dat is pijnlijk dit dat daar heb ik dus niets van gevoelt op me buik net andersom.
     
  2. luuus

    luuus Niet meer actief

    ik heb er een op me voet en vond het meer een irritant gevoel maar niet echt dat je zegt aaaahhhh.... het inkleuren deed wel meer zeer maar dan is je huis al helemaal opgezet van de lijnen.. maar ook weer niet heel veel pijn... wat ga je laten zetten?
     
  3. Poohbeer2

    Poohbeer2 Fanatiek lid

    17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb geen idee. Heb daar geen tattoo. Maar al zou het pijn doen, erger dan bevallen kan het niet zijn en bedenk daarbij; het duurt maar even en daarna heb je er iets moois voor terug!
     
  4. tamren

    tamren Bekend lid

    25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Ik heb een tattoo op mijn voet en ik heb er ook meerdere, maar deze deed toch wel heel erg pijn! Ik heb 2 1/2 uur in mijn been geknepen. En ik kon mijn voet niet stilhouden omdat hij over zenuwtjes ging.....
    Het deed pijn maar ik vond het wel de moeite waard!
    Succes.....
     
  5. Nischa

    Nischa Bekend lid

    19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    de tattooist is hem nu aan het ontwerpen dus zal hem eerdaags wel in me mail ontvangen.. ik wil iets van een krul in de krul komen van die puntjes, en japanse geluks bloem, die heb ik ook op me buik wil er toch iets van in terug laten komen.. ben benieuwd naar het ontwerp!

    Bekijk bijlage 120253

    zoiets ong. maar dan anders tattooist ontwerpt hem zelf zodat niet ik niet het zelfde heb als een ander
     
  6. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik wil dit binnenkort laten doen...heb er zelf 1 i gedachte die ik wil gaan tekenen! heb gehoord dat het wel een pijnlijke plek is (bovenop voet) maargoed mn wenkbrouwen waren ook al zo vreselijk dat ik kan het vast hebben :)
     
  7. ikkelies10

    ikkelies10 Fanatiek lid

    31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik heb er 1 op precies dezelfde plek( alleen de andere voet:D)

    ik moet zeggen dat ik het best wel pijnlijk vond, ik heb er nog 2 ( 1 op me enkel en 1 op me buik)
    die van de voeten doen wel aardig zeer.
    en idd hij gaat over zenuwtjes heen,dus je krijgt echt van die stuipjes (maar daar zijn de tatoeerders wel op verdacht)

    maar gewoon bedenken het duurd maar even en dan heb je wat moois!
     
  8. ikkelies10

    ikkelies10 Fanatiek lid

    31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    wilde nog even zeggen het is echt wel een dragelijke pijn hoor!
    ( niet dat het echt ondragelijk is dus)

    en als je even wil stoppen tussendoor moet je dat gewoon zeggen..

    succes en veel plezier!
     
  9. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    bij mij viel t 1000 % mee op die plek zou ik t zo weer doen maar op mijn zij nooooit meer
     
  10. Cilla24

    Cilla24 Fanatiek lid

    23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik vond t ook wel meevallen, ik heb m vanaf me grote teen tot een stukje van me kuit (best groot dus) plaats geen foto omdat ik niet wil dat iemand dezelfde neemt.
    t is een tribal met lotusbloemen, en het enige wat gemeen was was een bleom in de knik zeg maar vanwaar je voet overgaat in je been en dan de bovenkant (lekker duidelijk)

    maar als je het wilt gewoon doen, iedereen ervaard het anders bij de een doet het ijn en bij de ander niet. Je komt er vanzelf achter :D
     
  11. blondjuh

    blondjuh Fanatiek lid

    19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    heb ook tattoo op me voet maar ik vond het ook een irri gevoel, andere kant wil ik ook hetzelfde dus echt pijn vond ik het niet :D
     
  12. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb er ook een een op me voet vondt het niet super pijnlijk. Waar ik het meest last van jat was toen ie Bij me knokel was hij loopt daar om heen

    Ik heb meer pijn gehad aan die op mijn pols
     
  13. Samama

    Samama Niet meer actief

    Ik heb sinds september een voettattoo, ook vanaf mijn voet door tot aan mijn enkel. Dit was mijn vijfde tattoo, ben dus wel wat gewend, maar dit was gewoon niet te doen.. zo zeer! Ben ook gelijk genezen en voor mij geen tatt's meer :D

    Het resultaat was het daarentegen wel weer 100% waard dus wat dat betreft geldt het spreekwoord "Wie mooi wil zijn..." weer wel.
     
  14. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik heb 3 grote bloemen op mn voet en vond het wel meevallen, maar na 2,5 uur was ik er wel klaar mee :)
     
  15. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Echt grapig die verschillen
     
  16. Nischa

    Nischa Bekend lid

    19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    okee.. echt verschillende antwoorden :p ik ga het gewoon doen en zien wel hoe het voelt! ik heb een redelijk hoge pijn grens! het is niet me eerste tattoo dus weet ongeveer hoe het voelt maar ja iedere plek is anders natuurlijke

    @angiebaby mooie tattoo!
     
  17. angiebaby

    angiebaby Fanatiek lid

    12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    thanks!!!!:D
     
  18. Que

    Que Niet meer actief

    Deze heb ik.

    Ik vond het stukje richting mijn tenen niet prettig
     
  19. laravelk

    laravelk Fanatiek lid

    8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ik heb er ook een op mijn voet, en vond het toch wel erg gemeen... dan liever op mijn rug
     
  20. Nischa

    Nischa Bekend lid

    19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    @Que Mooi hoor!!

    Nou mijn ontwerpje is binnen! kreeg hem vanmiddag in me mail. Ik vind het erg mooi geworden. alleen moet 1 klein iets aan veranderd worden.. en dan maar eens een afspraak maken
     

Deel Deze Pagina