Hallo, Mijn dochter wil overdag niet in haar eigen wiegje slapen.Ik heb haar eigenlijk altijd in de box laten slapen overdag.Maar nu wil ik daar dus vanaf.Op haar kamer in haar eigen wieg is het uiteraard een stuk rustiger voor haar.Maar overdag is dit dus een drama.Na de laatste fles van elf uur gaat ze naar haar wieg en slaapt ze wel lekker.Sinds een paar dagen de hele nacht door! Hebben jullie tips of iedeen hoe ik dit aan kan pakken.Ik heb ook al een bakerzak geprobeert maar dit wetkt niet! Alvast bedankt! Groetjes.
Waarom probeer je het wiegje niet eens in je woonkamer te zetten en haar dan daar in te leggen overdag. Zo kan ze rustig aan wennen dat ze toch in haar wiegje ligt overdag. Als ze daar dan eenmaal aan gewend is kan je proberen het wiegje weer terug op haar kamertje te zetten overdag en proberen of ze dan wel slaapt. Misschien is het een kwestie van wennen voor haar. Wat ook nog zou kunnen is dat het te stil is op haar kamertje. Als ze in de box liggen zijn er toch altijd omgevingsgeluiden van radio, tv, mama die wat huishoudelijke klusjes doet Misschien dat ze daar ook aan moet wennen
Probeer anders, als je haar op bed lgt, boven nog even wat huishoudelijke klusjes te doen. Soms is je aanwezigheid al genoeg. Ik legde ons meisje ook direct na de voeding, zonder te spelen enzo, rustig op bed. Even een kusje en slapen maar. Na het slapen gingen we dan spelen en zo. Ze moet er natuurlijk ook wel even aan wennen. Kan het misschien ook te licht zijn op haar kamertje overdag. Misschien helpt het om alles goed te verduisteren.. Succes
persoonlijk denk ik dat je dag en nacht goed gescheiden met houden en het overdag licht moet houden..... misschien nog even doorzetten? 10 min laten huilen,troosten weer 10 min en dan even eruit bijv (3 r's.). of in het begin radiotje aan boven....vind ook wel een goede om de wieg eerst beneden te zetten! succes hoor!
Hoi, Dit komt mij bekend voor. Mijn zoontje wilde de eerste tijd ook nooit in zijn eigenbedje overdag. Ik kreeg de tip om zelf met een doek (hydrofile luier) te slapen en dat dan in zijn bedje leggen. Zo had hij mijn geur bij zich. En dat werkte bij mij super. Sinds dien slaapt hij altijd smiddags in zijn eigenbed. Nu slaapt hij niet meer met doek hoor. Succes.