Goedemorgen, Oh ik ben rustiger als de vorige 2 keren, maar voel nu wel weer de spanning komen! Jammer laat hem maar weg blijven ,veel lekkerder Ik heb een afgelopen dinsdag de pregnyl ingespoten ,dus donderdag de eisprong Maandag avond (gezellig geweest) en woensdag middag De pregnyl heb ik om 18:30 in gespoten dinsdag avond, dus mijn eisprong 'zou' donderdag ochtend rond 06:00uur of 11:00 met uitstel moeten zijn! Als het goed is heb heb ik genoeg kans gecreeerd ,wat denken jullie?! Ook heb ik sinds (gister) de eisprong is geweest wel een beetje een raar gevoel het is niet echt steken maar een weeig gevoel?!?! Moeilijk te omschrijven, en je raakt ervan in de war Omdat je dan weer denkt ohhhh toch de menstruatie pijn?? Maar als het deze x ook niet gelukt is dan moet de menstruatie pas een vrijdag aankomen. LIEVER NIET!!! Maar ik ben wel benieuwd naar andere vrouwen die nu een beetje in hetzelfde schuitje zitten. Misschien plaats ik hem nu in het verkeerde hokje Maar omdat ik ook de OVI behandeling gebruik ,ben ik wel op zoek naar andere vrouwen die dit ook gebruiken. Groetjes Tam
Is er niemand die ook hier ervaring mee heeft???? Of is er iemand waar even mee kan kletsen heen en weer of zit ik in de verkeerde topic of zo????
Donderdag was je meest vruchtbare dag, hebben jullie het toen niet gezellig gemaakt? een eicel is na het springen 24uur te bevruchten dus mocht het nu niet gelukt zijn zou ik de volgende keer ook op de dag van eisprong het even gezellig maken maar ik hoop natuurlijk voor ullie dat dit niet nodig is en er een wondertje aan het groeien is Sterkte met deze 2 wachtweken
hallo, wij zijn ook bezig voor de derde. had vorige week donderdag 1 eitje van 15mm , zaterdag en zondag gezellig gemaakt en nu wachten maar......... heb je clomid gebruikt of gespoten ? ik ben eerst weer begonnen met clomid. de eerste ben ik zwanger geworden met 100mg clomid , 3e ronde, bij de tweede na 2 miskramen 175 puregon, 10e ronde. veel suc6 met wachten
@staffie84 Hoi hoi bedankt voor je reactie top! Nee een donderdag ochtend zou me eicel gesprongen moeten zijn, en omdat ik gelezen had dat een zaadcel er 12uur over doet om aan te komen dacht ik laten we het 'Gezellig Maken' op woensdag aan het einde van de middag! dus zo tussen 16:00 en 17:00 Lekker al die details hihihi en omdat ik zag dat zaadcellen 3tot zelf 7dagen kunen overleven. Heb ik ook nog een kans van een afgelopen maandag avond(dacht ik zo)??? We wilden het op donderdag ochtend ook nog 'Gezellig Maken' maar konden het allebei niet opbrengen. zullen de spanningen wel zijn geweest bedankt Staffie ik hoop ook dat het wondertje er zit en BLIJFT zitten groetjes Tam @Dagdromertje Ook bedankt voor je reactie! Oke dus ook voor de 3e x bezig ,toch wel spannender dan ik dacht,heb jij dat ook? Ik dacht er iets te gemakkelijk over, misschien om mezelf in bescherming te nemen. (maar ik dacht als het volgend jaar een x raak is ....is prima!) Maar nu we 1maal bezig zijn ,kan ik niet Wachten! Ik spuit MENOPUR ben meteen begonnen met spuiten en de 1e keer flink aan de hoge dosis gezeten, omdat mijn eierstokken (door ziekte) waren geslonken! In het begin schrik je je rot!! Vooral omdat ik in het begin van mijn ziekte al eens om een Gynocologe had gevraagd(bang dat me eierstokken krompen) door geen ongi te hebben (3jaar) dus ,en constant wel een soort van pijntje te voelen ....net geen ongi .....dus ik wist er zit iets niet goed Dan geen controles meer.....maar 1 en half jaar later konden ze me eierstokken niet meer vinden.......mmmmhh echt me rot geschrokken! Gelukkig nu bezig 2x ongi geweest en nu wachten op denk vrijdag?! Ik zal blij zijn als volgend weekend voorbij is Zonder ongi te zijn geworden natuurlijk! Dagdromertje voor jullie ook spanend zeg wauw zal wat zijn straks dat kleine wondertje zien?!!\ Ach we moeten ons niet gek maken en rustig afwachten maar........dat is zoooooo moeilijk ,vind je ook niet! Ik denk altijd over alle dingen in me leven heel positief....al hoewel af en toe er ook weleens doorheen zit nou hooguit een hele middag maar met dit is het vrij lastig ...toch!? Ik heb nu zelf bedacht ,mocht het zo zijn is het ons gegegunt.....en zo niet zijn we er nog niet klaar voor......ik weet het rare gedachte maar zo hou ik me eigen rustig Afgelopen Maandag echo 1/14mm 1/13mm 1/9mm ,dinsdag echo 1/18,7mm 1/17,9mm 1/11,8mm Ik mocht s'avonds pregnyl spuiten. Heel spannend want de 2x-eren ervoor had ik 1 eicel die groot genoeg was om te springen! dus vandaar dat ik hoop dat het deze x raak is En voor jouw ook dagdromertje!!!!!! Nogmaals bedankt!!! groetjes Tam
Hai ik zag dat jullie voor de derde bezig zijn LEUK. Maar ik bedoelde de 3e ronde OEPS.....Sorry hihi Voor mijn zou het de 1e zijn groetjes nog een x Tam