Wat is nu echt een leuke bestemmimg met caravan?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door laurazoey, 18 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hoi!
    Wij zijn net terug uit Slovenië. Het land is prachtig. De camping waar we een huisje huurde vonden we op het zwembad na, verschrikkelijk.
    We moesten voor de echt mooie dingen 1.5 a 2 uur rijden. (Dit heb ik vooraf allemaal al uitgezocht en we dachten ermee te kunnen leven ;) )
    Het viel toch tegen haha.
    Nu gaan we vandaag een caravan kopen. Dit wilden we al een tijdje en hebben nu de knoop doorgehakt.
    Het gaat om de zomer van 2019. We hebben dan een kindje van zon 9 maanden en een van bijna 3.
    Omdat we niet meer door kunnen knallen zoals dit jaar nog kon willen we ook niet meer extreem ver. Tenzij we een leuke tussencamping kunnen vinden.
    Omdat we niet heel ver willen gaan durf ik niet te boeken op voorhand ivm het weer. Ik zou dus graag meerdere plekken opslaan zodat we adhv het weer en of er nog plaats is op korte termijn een camping kunnen kiezen.
    We willen graag:
    Een camping met een peuter zwembad, niet al te groot, schoon!!!!! en liefst moderne toilet gebouwen en schaduw plekken. Ook kwa animatie is een kinderclub in de ochtend en een disco savonds leuk. Maar dan wel een disco op een schappelijke tijd met kinder muziek. Een keer bingo oid zou ook leuk zijn

De camping waar wij dit jaar waren voelde niet meer aan als camping maar als complete stad. Niemand groette elkaar (of ons terug) en we misten de gemoedelijkheid ontzettend. We zijn niet voor niets 3 dagen eerder weggegaan. Het was echt verschrikkelijk. De toiletten waren vies en ouderwets en het schoonmaken ervan was echt matig.
    Het was een hele luidruchtige camping waar stond dat de mini disco om 20 uur begon en die begon dan uiteindelijk om 21.30 met muziek wat niet voor de oren van kinderen bedoeld is.

Dus wie heeft een leuke camping ervaren die een beetje volstaat aan wat wij wensen? Een die in een leuke omgeving ligt waar je dus ook dagjes uit kan maken. Dan gaat ie op mijn lijstje

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Altomincio Family Park in Italië bij het Gardameer, alleen bedenk ik me nu ineens dat je daar volgens mij niet met eigen caravan kan staan. Heb het namelijk niet gezien!

laurazoey vindt dit leuk.
  3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik ga even zoeken of dat kan ;)

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Probeer de sprookjescamping eens als je je caravan net hebt. Als proefweekend! Is echt superleuk en voldoet aan al je eisen en meer.

Oostenrijk: Peterbauernhof, is een kindercamping op een ezel/alpacaboerderij. Is ook zo vreselijk leuk. Alleen het sanitair is daar verouderd.

5. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    heb vandaag toevallig geboekt voor volgend jaar kroatië op camping park umag hele leuke camping

6. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Wij zijn dit jaar in Nederland gebleven en Adoer campings zijn echt een aanrader! Otterloo en Voorthuizen zijn echt super! :)

7. Ikke77

Ikke77 Lid

11 jul 2007
    53
    20
    8
    Le Moulin de la Pique, een RCN camping in de Dordogne in Frankrijk. Is echt een supercamping om met kinderen heen te gaan en mooie omgeving. Moet je alleen wel op tijd boeken, want is een gewilde camping.

8. A new day

A new day Actief lid

6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Camping Fornella aan het Gardameer. (In San Felice del Benaco). Fantastisch. Niet te groot maar ook niet heel Klein. Super leuke kinderdisco in de avond om 18:30. Lekker overzichtelijk zwembad met los peuterbad erbij en daarnaast nog een ander zwembad wat extra verwarmd is.
    Fijn sanitair! Wij zaten in een stacaravan maar die douche was zo vreselijk Klein dat we gewoon zijn gaan douchen bij de openbare douches.
    Ook een leuke speeltuin bij en genoeg te doen bij t Gardameer. Gardameer kan enorm druk zijn maar juist deze camping ligt aan t rustigere gedeelte. (Noord ipv zuid)

9. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Je bedoelt dan weije wereld en ackersate ?

Wij zijn dit jaar op de ullingse bergen en op de noetselerberg geweest en deze bevielen ook erg goed.
    Deze zijn dus ook aanraders?

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Les Alicourts!

11. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    En wij op de hertshoorn. Ook echt superleuk

12. Mama&Go

Mama&Go Actief lid

5 mei 2017
    305
    107
    43
    Vrouw
    Ziet er ook leuk uit!

13. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.029
    5.246
    113
    Ik weet niet of je vast zit aan het hoogseizoen of schoolvakanties. Maar dan moet je echt op tijd boeken!! Dus bijna een jaar in het voren. Afwachten maakt dat je alleen de overgebleven campings nog plek hebben. En die hebben niet wat je zoekt.

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dat heb ik dit jaar en vorig jaar in de gaten gehouden en ik merk dat wanneer je met eigen caravan gaat de keus veel en veel groter is dan wanneer je wil huren. Wij zitten vast aan de bouwvak

Deel Deze Pagina