nieuwbouw huurhuis

Discussion in 'De lounge' started by nicole26, Aug 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Gisteren reed ik hier door de stad en toen zag ik dat er nieuwbouw huurhuisjes gebouwd worden op een heel gunstige plek voor mij .. Nou kun je je inschrijven hiervoor maar mijn vraag is zullen die nieuwbouw huisjes eigenlijk voorzien zijn van kale muren waar nog niets aan gedaan is of zou daar al wat tegenaan zitten ? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee ..

groetjes nicole ..

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,828
    3,351
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    kale muren, en soms mag je ook nog her en der wat tegeltjes uitzoeken, maar dat hangt een beetje van de woningbouw af, hoe snel die zijn met de toewijzing van de woningen.
    Mijn schoonzusje heeft een paar maanden terug haar nieuwbouw huurwoning gekregen.

ow wacht, misschien lees ik je vraag verkeerd, maar kale muren qua behang enzo, maar qua tegelwerk in badkamer en wc is het wel gedaan hoor..

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mijn man werkt bij een woningstichting en die zou je zo het antwoord kunnen geven, alleen is die nu niet in mijn buurt.

Wij hebben een huis gekocht en de verkopers hebben sinds kort de sleutel van hun huurhuis, ook nieuwbouw. Volgens mij moeten ze er wel wat aan doen hoor. Ze laten de muren allemaal bespikkelen. En volgens mij zit er onder gewoon een kale muur, ongeverfd. Maar het kan best overal verschillend zijn hoor... Dan zul je dat na moeten vragen bij die woningstichting. Zou je er dan het liefst zo erin willen trekken, alleen een vloer erin?

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oja... misschien las ik je vraag ook wel verkeerd. Als het om tegeltjes gaat, als je dat bedoeld, dan zit dat er volgens mij al wel gewoon tegenaan.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

waarom bel je niet gewoon de woningsstichting?

6. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

Jul 15, 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Mijn man en ik wonen sinds 2 jaar in een nieuwbouw huurhuis en wij hadden de keuze, of bouwbehang of kale muren dat je die zelf schildert. Wij hebben gekozen voor bouwbehang, onze grote herinrichting ( nieuwe vloer, nieuw behang, nieuwe meubels ) komt pas in 2011/2012. Ik heb geen last van dit bouwbehang, tuurlijk is het niet zo mooi als wat je zelf zou kiezen maar het is tenminste iets. Dus mijn ervaring is dat je kan kiezen, of kale muren of bouwbehang.
    Groetjes,
    Vuurmeisje

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik heb al gebeld naar de woningstichting maar er was niemand in de buurt die me daar antwoord op kon geven ..

En ik stel mijn vraag misschien een beetje raar maar ik bedoelde echt de muren of die bewerkt zijn , of echt beton .. tegeltjes mag ik toch hopen dat die erbij zitten ;) Bij bestaande bouw weet ik namelijk dat de muren nog bewerkt moeten worden maar bij nieuwbouw twijfelde ik of dat zo was of niet ..

Heb namelijk nog niet zo heel lang dit appartement en dat heb ik ook helemaal moeten opknappen , spachtelputz tegen de muren enz . dus mijn spaarcenten zaten helemaal hierin .. maar wil toch wel weer graag op de grond wonen , dus als de muren dan bewerkt waren zou het allemaal wat kosten betreft meevallen .. vandaar mijn vraag ..

8. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    In ons nieuwbouw huurhuis waren toen de muren behangklaar.
    Dus dan moet je het zelf nog beter stucen of behangen o.i.d

Share This Page