Tips voor in het vluchtkoffertje?

Discussie in 'De bevalling' gestart door marike, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Mijn vluchtkoffertje is al bijna klaar. Ik moet alleen de kleertjes van de baby erin doen en toiletspullen en dan ben ik klaar.

Als ik weer naar huis mag, doe ik weer een zwangerschapsbroek aan. Die zitten ook het lekkerst na de bevalling.

2. Linana

Linana Niet meer actief

Dank je!
    Ik neem mijn pyjama mee voor als ik moet blijven en een huispak mee voor als ik naar huis mag dan :D
    Is je lijf etc direct na de bevalling echt alweer zoveel "slanker" trouwens?

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou een dag na de bevalling zijn er maar weinig mensen die meteen weer hun eigen broeken aankunnen denk ik....je buik is gewoon helemaal uitgerekt en dat is niet meteen weg. Ik neem een huisbroek mee. Die pas ik nu ook nog steeds dus zal na de bevalling ook geen probleem zijn. Bovendien wil je net na een bevalling uberhaupt geen gewone spijkerbroek ofzo aan.... het is allemaal zo gevoelig en geirriteerd nog! Gewoon lekker makkelijke kleding.

Ochtendjas hier dus niet maar ik hoef ook niet voor elk wissewasje de gang over in het zkh.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja kan niet voor een ander spreken natuurlijk, maar bij de vorige 2 kon ik mijn gewone broeken wel aan met een elastiekje om de knoop, moet ik natuurlijk niet mijn allerslankste broek pakken he? Ik pas ook na een week weer in mijn gewone kleren, maar ik kan alleen voor mezelf spreken

5. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    deo voor beide
    te eten voor hem

Deel Deze Pagina