tips voor Italie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door rijswijkse, 26 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    :$ In Italië? :p

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja, zelfs in Italië. Aangezien we weliswaar verse broodjes voor ontbijt konden halen, was de bar op de camping pas vanaf 10:00 uur open, waar je dus de koffie kon halen.... En om nu met de auto het dorp in te rijden voor alleen een koffie, vind ik wat ver gaan.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.416
    36.281
    113
    Oh 2 kratjes met boodschappen zo zonde... Je kunt zo lekker eten in Italië en zo duur hoeft het niet te zijn.

4. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik heb ook altijd een krat stampvol met boodschappen mee hoor. Voel me er prima bij. :D

5. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.501
    4.343
    113
    Vrouw
    Toen we nog geen caravan hadden, nam ik ook altijd één krat (en de koelkast :)) boodschapjes mee, drinken, koffie, thee, zoetjes, Koffiemelk, peper zout etc... Sowieso voor onderweg en voor de eerste avond en ochtend. Een krat zit zo vol...

6. Lentekriebels

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Het was niet zo serieus bedoeld hoor, ik stelde me al zoiets voor. Vond het alleen grappig.

7. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Weet niet of het al genoemd is maar zo'n omvormer om je nederlandse stekker (bv telefoonoplader) in een italiaans stopcontact te kunnen gebruiken.

Wij zijn in 2009 naar Italie geweest, wel in een hotel, maar we konden mooi de stekker van de laptop niet inpluggen.

8. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik had het ook niet verkeerd opgevat hoor! ;) Ik vond het zelf ook knap stom dat je op de camping in Italië - of all places - nu juist niet 's morgensvroeg een kop cappuccino kan krijgen! Heb dat echt gemist en toen de "overbuurvrouw" op de camping vertelde dat zij altijd standaard een opschuimer mee had, was ik wel jaloers! Volgend jaar neem ik zo'n heel kleintje mee en dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken. :D :D

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Je telefoonoplader past 9 van de 10 keer wel, dat zijn die wat smallere stekkers en die hebben geen last van die extra pin op de Italiaanse stokcontacten. maar inderdaad voor je laptop kan het handig zijn. Ik heb er altijd standaard eentje mee, voor het geval dat. Overigens heeft onze laptop (en zelfs mijn föhn) een uitsparing voor die pin dus dat past precies.

10. Lentekriebels

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ik kan zelfs thuis niet zonder mijn melkopschuimer en mijn mokapot, die dan wel weer heel Italiaans is maar misschien niet zo handig op de camping.

Deel Deze Pagina