Ik ben al dagen aan het zoeken naar een liedje. Ik ken de tekst niet, alleen de melodie. Het liedje wordt gezongen door ik denk 2/3 jonge meiden (tussen 18-30). Het is nederlandstalig, maar het zou kunnen dat er ook een engelse versie bestaat en dit een nederlandse cover is. Het gaat over de liefde of het verlies van een geliefde/onbereikbare liefde. Het is is een beetje in het genre van ‘onderweg - Abel’ en het komt denk ik ook uit die periode. Ik heb al alle top 100 lijsten van deze periode afgezocht, ik weet namelijk zeker dat veel mensen het lied kennen. Maar hij staat er niet tussen. Ik weet dat het echt zoeken is naar een speld in een hooiberg maar wie weet heeft iemand hier een idee welk liedje ik zoek (of waar ik het beste kan kijken)
O'gene kan ook...die zingen meestal Engels maar hebben ook Nederlands gezongen bij de beste zangers van nederland
Het is sowieso geen super bekende groep. Ik heb wow, kus, djumbo, k3, en die hele scene al afgezocht. Ik denk dat het een eendagsvlieg band/groep was. Zo tussen 1997-2004 gok ik. Meiden kunnen ook jonger zijn geweest (15/16) maar zeker geen kinderen voor kinderen muziek.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Categorie:Nederlandse_meidengroep Misschien kan je hier de groep vinden. Dit zijn Nederlandse meidengroepen
Heb ik gezocht, staat het niet tussen. Dus begin toch te denken dat het misschien 1 zangeres was die 2 stemmen deed.
Ik heb m gevonden!! Was schijnbaar 1 zangeres met een zanger Wer bisto van twarres. Snap nu ook waarom ik de tekst niet kende, aangezien het fries is