welke voetenzak mura

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Amfy, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zit even met het volgende ik heb een mura gekocht en nu wil ik er eigenlijk wel een voetenzak bij maar ik vind de voetenzak van de mura niet echt mooi:)
    zijn er ook nog andere voetenzakken die passen en op de mura en kan ik dan ook het stuurtje laten zitten?

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Die van stokke heeft ook 'beentjes'in de zak,misschien dat die past.....

3. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Wij hebben ook de maxi cosi mura en vind de voetenzak ook niet mooi maar we gaan een lodger bunker kopen, past er ook in

4. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik heb de Lodger Bunker in gebruik in combinatie met de Mura en ik vind hem super! Je kunt (volgens mij) ook het stuurtje laten zitten omdat er 2 'gaten' in zitten. Maar ik heb het stuurtje er eigenlijk altijd uit, misschien dat ik hem vaker gebruik als Tes ouder is. Ik vond de voetenzak van de Mura ook superlelijk (sorry), de Bunker fleurt het geheel lekker op en is heerlijk warm.

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij hebben ook een mura gekocht.
    De voetenzak van de mura vond ik ook niet super mooi en hij leek mij ook niet echt handig.
    Wij gebruiken de wandelwagen plus voetenzak pas volgend najaar. (onze uk verwachten we eind dit jaar).
    En wij gaan ook een lodger bunker kopen en/of een mooi skipakje.

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Hier nog een fan van de Lodger Bunker!

7. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    degene die de bunker gebruiken i.c.m. de mura.. wie weet zeker of het wel of niet past met het stuurtje er nog op? Ik vind de voetenzak van de mura namelijk ook heel erg saai en lelijk..

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hmm wij hebben de voetenzak van mura bij de mura gekocht, niet opgelet of ie niet mooi of handig is eigenlijk..
    ik vond hem er toen mooi uitzien vooral omdat de kleuren bij elkaar horen.. nog maar eens een kijkje in de winkel nemen volgende keer :)

9. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik heb het net geprobeerd en het past prima! Het heeft alleen niet zoveel nut omdat je kindje''helemaal' in de bunker zit, ook z'n handjes. Maar je kunt hem wel zo vast doen dat je kindje het stuurtje kan vasthouden. De voeten zijn zowiezo altijd bedekt (wel handig met een voetenzak :D).

Deel Deze Pagina