Toch niet gekocht. Tweedehands, 2 cilinder. Een super leuke auto, maar mijn auto doet het ook nog goed (panda 2e generatie). Ik kan geen geld uitgeven
Ik heb eeen toyota aygo. Heb 2 kinderstoelen achterin en de buggy past ook normaal er in. Toen de jongste een baby was zat hij voorin met de maxicosi, het onderstel achterin en de kinderwagen bak op de achterbank. Als je alleen bent lukt het dus wel. Met zn 2 ook wel, dan moet de bak tussen de stoelen en bank gekanteld worden. Niet heel handig maar het kan. Let wel even op eventuele lekkages. Ik ga mijn auto weg doen omdat er ergens lekkage is (geen idee waar, schijnt een veel voorkomend probleem te zijn) waardoor mijn hele achterbank doorweekt is en begint te schimmelen.
Verschillende proefritten gemaakt en besloten om voor een mii, up of citogo te gaan. Past allemaal net er in maar het past. Nu nog op zoek naar degene die we willen kopen
Rubber strips langs de deuren en op het dak. En bij de achterklep. Bij mij stond er een laag water in de achterbak Reserve wiel stond onder water. Liep zo bij 3e remlicht naar binnen. Naar de dealer gebracht en gratis de rubbers vervangen omdar het een bekend probleem was bij een bepaald bouwjaar van de aygo.
Ja wij vermoeden dat het bij mijn achterlicht weg komt. Ik heb de kofferbak en bij het reserve wiel gecontroleerd maar daar is het droog. Ook de rugleuningen zijn droog en bij de voeten ook. Heel vreemd
nadeel van de kleine autootjes is dat ze ook een kleine motor hebben en op de snelweg al snel herrie maken. Zelf een opel astra 1.6 gehad en die maakte al herrie, wij rijden wel oudere auto's. De hoofdauto is een Oude Omega met v6 motor en mijn "boodschappen" woon werk auto is een Vectra 2.2 rij er makkelijk 1 op 14 mee en heb veel ruimte door de leeftijd bijna geen afschrijving en het extra onderhoud valt mee.
Mini is een lekker klein ding zeker in cooper versie een leuke snelle boodschappen auto voor ons als dames
Ik heb een Citroën c1 (2cilinder) en vind het qua geluid echt meevallen. Lekker autootje. Heel zuinig
Mijn nadeel is dat vroeger alleen pa een auto had mama zonder rijbewijs en pa altijd een grote auto had, bij ons is dat zo gebleven. Ben geen type show auto waar je nog wel eens meiden omheen ziet hangen, maar ik ga nog rustig met lief en pa naar een rally, races, autospeedway.
Klopt niet helemaal wat je zegt. Er waren meer Franse auto's in onderhoud en reparatie. Maar (ik heb het onderzoek en de kanttekeningen ook gelezen) wat ze niet gedaan hebben is verhoudingsgewijs gekeken. Er reden ook veel meer Franse auto's rond dan andere. Overigens klopt het idd wat je over Japanse auto's zegt, maar vergis je niet bij de Aygo. Het is qua uiterlijk onderdeel van de drieling samen met de 107 en de C1. Maar ook qua motor, in de Aygo ligt nl een peugeot motor Wil je voor een kleine Japanner gaan moet je al naar de Yaris.
@tuc Het motortje komt oorspronkelijk van Daihatsu, een dochteronderneming van Toyota Zowel de motor als de versnellingsbak worden in Polen door Toyota Motor Manufacturing Poland gebouwd. Echter vanaf 2014 kregen de Peugeot en de Citroën ook een 1.2 motoruitvoering. Die van Citroën komen uit eigen fabriek, die van Peugeot zijn nog steeds van Toyota.
Ik rij een Audi A1. Hele fijne auto. Hij is zuinig, stil en rijd super fijn. Enige nadeel is dat hij echt klein is. Ik ben hierdoor toch op zoek naar een andere auto. Als je dus echt een kleine auto zoekt dan zou je dit ideaal vinden denk ik.
Ik ken iemand die 'm heeft, maar dat is geen vergelijkbare situatie denk ik. Bij hen is deze nl. als gezinsauto voor 4 gekocht. Je raadt al dat ze er nu van af willen, omdat hij veel te klein voor ze is. Zij heeft geen rijbewijs, hij gebruikt 'm dan ook voor woon-werk verkeer. Daarvoor is hij prima geschikt.