Ik blijf sowieso flink aan de Floradix en Ferro, alle beetjes helpen idd. Ik zal zo de VK eens op de hoogte stellen hiervan. Ben benieuwd wat die ervan zal zeggen.
Sorry, heb niet alle reacties gelezen, dus ws zijn de meeste dingen wel gezegd, maar voor de zekerheid plaarts ik ze toch: Floradix en rosevicee ferro nemen voor ijzer. Ook de volgende producten bevatten veel ijzer: appelstroop, gedroogde abrikozen, peulvruchten, eieren. Neem de ijzerrijke producten met iets in waar vit. c in zit (bevorderd de opname) en nooit in combi met zuivelproducten (hinderd de opname in het lichaam) Voor de bloedruk iets als drinkbouillon als tussendoortje en dropjes (maakt niet uit zoet of zout)..
heb zelf ook veel last van laag ijzer, onderstaand nog niet gelezen hier (was tip van de assistent van mijn ha) stoofschotel met rundvlees. zit veel ijzer in rundvlees, doe er een dan nog appelstroop doorheen en drink vooraf sinasappelsap (vitamine c bevorderd opname ijzer) en je hebt een lekker en goede ijzerboost! (stroop proef je amper en niet echt herkenbaar dus ook als je het niet lust goed te doen)
Met mijn ijzer en bloeddruk gaat het momenteel prima, dat is erg fijn! Mede dankzij de goede tips hier, uiteraard De slapheid is helaas niet minder (en is zo mogelijk nog wat erger geworden..), dus ik ben inmiddels aan de Thyrax gezet door de HA. Hopelijk gaat het gauw z'n werk doen!