Hoihoi, Ik zag een tijdje terug een berichtje of meiden willen whatsappen over zwanger worden, maar misschien zijn er hier ook moeders die willen whatsappen? Het lijkt mij wel gezellig. Dus als je wilt, stuur me even een pb en dan krijg je mijn nr. Even een klein beetje info over mijzelf: ik ben Patty, 26 jr, woon in zuid-gelderland en heb een zoontje van 6 maandjes oud. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die zin hebben in een gezellige chat, over kids maar ook over allerlei andere dingen...
Hai! Als je ook 'mee mag doen' als je kindje nog lekker in je buik zit dan doe ik graag mee Over een week of 7 verwachten wij ons 1e kindje! Ik woon trouwens in Flevoland. Niet direct om de hoek maar ook niet de andere kant van t land Groetjes Angela
Leuk! Doe niets liever dan kletsen over mijn kleintje. Mijn dochtertje is 9 maandjes oud. Is het niet leuk om een groepsapp te maken met ong 6 a 10 mama's?
zou het wel leuk vinden om met mamma`s te whappen (zoals ik dat noem) ben 33 jaar getrouwd en heb een zoontje. ben een echte freubelaarster zie blog.
O, haha. Ik heb er al meteen 1 aan gemaakt. Ging kijken hoe het moest. Dus bij deze..... Angela is toegevoegd. Mocht je toegevoegd worden weten jullie je toe kan voegen.... Sorry Patty dat ik hem al gemaakt heb.
@Yara en Nijntje, Princess heeft de groep op whatsapp aangemaakt, en ik heb jullie nrs naar haar doorgestuurd, dus als het goed is, worden jullie toegevoegd.