mijn zoontje valt steeds met zijn nieuwe schoenen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by elsa, May 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsa

elsa Bekend lid

Mar 14, 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hoi,

florian loopt sinds een week of 5 echt los (hij is 18 maanden) dus we hebben 2 paar schoenen voor hem gekocht. eentje met een halve zool (eerste loopschoentje) omdat we hem nog willen laten wennen aan het feit dat hij schoenen draagt en 1 paar "echte" schoenen. op de echte schoenen loopt hij super goed en op de schoenen die voor hem wat gemakkelijker zouden zijn valt hij steeds. hebben jullie hier ervaring mee of hebben jullie een idee hoe dit zou komen? wil het nog even aankijken, anders ga ik met dat paar schoenen maar terug, ben benieuwd wat ze daar in de winkel van zeggen. volgens mij doen ze daar niks mee.

alvast bedankt voor jullie reacties!

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    toen mijn zoontje een paar weken liep, heb ik ook naar die schoentjes met halve zool gekeken, maar naar mijn idee is dat niet stabiel. ik heb ze toen niet genomen. ik heb wel stap 1 schoentjes van elefanten gekocht. die hebben een normale flexibele zool en vanaf de eerste dag liep en loopt hij er prima op.

je kunt er wel mee teruggaan, maar ze zijn natuurlijk al gedragen, maar je kunt het proberen.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

ff benieuwd hoor, maar halve zool: wat moet ik me daar bij voorstellen?

4. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Zijn de voetjes wel goed opgemeten? Dus niet alleen de lengte, maar ook de breedte? Dax blijkt erg brede voeten te hebben. Ik had ook eerst zelf een paar schoentjes gekocht met soepelere zool. Daarna naar een speciaalzaak gegaan en daar hebben ze ook de breedte gemeten. Conclusie was dat hij veel te smalle schoenen aan had... Op zijn nieuwe goed passende schoenen loopt hij super!

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Zijn ze niet te glad? Hier heeft onze zoon ze ook maar nu hij ook echte schoenen gewend is kan er ook niet meer op lopen. De zool is te glad en hij glijdt steeds uit.

groetjes!

Share This Page