Ga jij makkelijk bij een ander naar de wc?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 9 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kun jij ergens anders dan thuis poepen?

1. Ja maakt mij niks uit

2. Nee alleen eigen wc ( of wc hotel kamer oid )

3. Alleen als ik echt echt hoge nood heb

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Net in een ander topic ging het over rare gewoontes.

En toen kwamen we op t onderwerp poepen bij een ander kun je dat?
    Maar bijv ook op openbare wc's zoals in dierentuinen campings werk oid?

Komt een polletje bij!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als je moet dan moet je toch? Dierentuinen etc heb ik geen problemen mee ( mits er geen tien man op je staat te wachten ). Bij anderen probeer ik het altijd wel in te houden,maar ja lukt ook niet altijd.

3. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    ik ga alleen bij mams en zus op de wc nergens anders:p

4. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alleen als ik op vakantie ben, maar dan moet ik wel een paar dagen wennen voor ik kan poepen. Maar als ik een dagje weg ben lukt het plassen al amper....

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nee ik ga niet makkelijk bij andere naar de wc.. nummertje 1 gaat wel, licht aan de deur van de wc. bijv. op mijn werk ''moet'' ik helemaal naar de andere kant van t gebouw lopen omdat ik daar 2 deuren door moet voor ik bij de wc ben en die deuren zijn volledig afgesloten. anders kan ik niet.

nummertje 2 doe ik alleen thuis, of bij mijn moeder lukt dat ook wel, maar als er beneden visite zit, dan ga ik wel boven. verder echt nergens.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zelf heb nee gestemd.

Ik ga alleen poepen op mn eigen wc ( of die van mn moeder ) Of in een hotelkamer.

Maar echt niet op mn werk of openbare wc's

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh ja hoor, ikke wel :D

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Totaal geen problemen mee.... als ik moet dan moet ik... en ach we stinken toch allemaal bij nummertje 2???

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.949
    113
    Vrouw
    Ja heel makkelijk. Moet er ook bij zeggen dat ik een chronische darmziekte heb, dus het is dan of op een vreemde wc of in mn broek... de keuze is snel gemaakt dan! ;)

10. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Heb er geen moeite mee, heb ook erg veel last van mijn darmen dus stink liever even dan de rest van de dag/avond buikpijn :p :D

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik kan zowiezo al niet goed ontlasten en bij een openbare wc of tijdens een visite no way dat ik ga zitten poepen haha. ik kan daar niet op me gemak gaan zitten.

ik kan al heel moeilijk naar de wc en max een keer per week heb ik ontlasting. als ik moet dan moet ik eigenlijk gewoon gaan maar het lukt me gewoon niet. zelfs tijdens vakantie niet in ons hotelkamertje. vroeg aan vriend en de kids of ze gingen wandelen zodat ik in alle rust kon blijven zitten haha, had zon buikpijn. erg toch eigenlijk

12. knap

knap Niet meer actief

Tja het liefst ga ik op me eigen wc. Maar als ik moet dan moet ik. Kan het moeilijk ophouden. ;)

13. Jel

Jel Niet meer actief

Nee ik kan niet goed. Als kind zijnde had ik er al helemaal veel moeite mee. Als ik dan een weekendje op kamp of zo was, dan kwam ik met enorme buikpijn thuis en spastische darmen en veel lucht, omdat ik de boel dan ophield.

Ik heb ook een hekel aan kamperen, en 1 van de redenen is dan ook dat je met je wc-rol de camping over moet en dan op een wc zit met vaak een open onderkant waar een hoop geluidjes en luchtjes onder vandaan kunnen komen. Daar hou ik echt niet van. Of ik moet zeker weten dat ik echt helemaal alleen in het gebouw ben, dan lukt het wel.

Nu zorg ik ook altijd dat ik thuis ga poepen en dat niet ergens anders hoef te doen. Als ik echt moet ,dan moet ik, maar liever niet in het openbaar.

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik 'poep' nietzoveel eigenlijk...
    Dus vaak red ik het wel tot thuis. :D
    Zoniet, dan maakt het me echtniet uit waar.

Ik ben alleen geen bosjes poeper ofzo, sommige vrouwen kunnen het werkelijk overal.
    Ook plassen lukt me echt niet buiten, al moet ik nog zo nodig. :)

15. Jel

Jel Niet meer actief

ik weet nog goed dat het als kind zijnde zo vaak mis ging achter die boom of in de bosjes, dat ik mijn schoenen onderzeek of mijn broek. :) Hoe ver ik ook hurkte door mijn knieën.

16. BabyTizzle

5 jun 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    No way, dat kan ik echt niet! Gelukkig hoef ik ook niet zo vaak, dus ik heb er weinig problemen mee.

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha, heel herkenbaar toen durfte ik ook nog. :)

18. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Weet je wat ik afschuwelijk vind. Die openbare rijtjes wc's dat je zeg maar tussen de wc's ruimte hebt onder de tussenwand. Als iemand plast dan ruik je het al, laat staan wanneer iemand een drol legt. Ik zelf durf alleen in mijn eigen pot te poepen. Als het uit nood moet en ik zeg ALS, dan heb ik een trucje bedacht. Heel snel die drol leggen en meteen op de knop drukken en doorspoelen, daarna pas afvegen en nog een keer doorspoelen. Ja ze zouden mij moeten aanhouden voor waterverspilling :) maar ja zo stinkt het minder. Ik vind andermans poep vreselijk stinken. Of soms laat iemand een scheet in zo'n openbare wc. Zeg maar zo'n ruft van iemand die zijn drol inhoudt... dat stinkt enorm. dus poepen buiten nee niet voor mij. :D

Ps: bosjes poepen kan ik weer wel hihi. Benen goed uit elkaar kleding op hoog hoofd omlaag en goed richten als je moet poepen. Als je moet plassen zorg ervoor dat het in een harde straal naar buiten komt zodat je beter kan richten. Zo dat was een cursus bosjes plassen, tot de volgende aflevering. :);)

19. Alleen als ik het niet meer op kan houden of als het erg diarreeïg aanvoelt.. :)

20. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik vind het altijd wel lastig om in een ander huis voor de grote boodschap te gaan. Helaas heeft dit al meerdere malen tot verstopping en kramp geleid en moest ik er dus wel aan toegeven.

Ik heb gestemd op 'Alleen bij hoge nood'. Anders ga ik liever thuis op mijn gemakje.

Deel Deze Pagina