Mijn neef is inmiddels uit mekaar met zijn ex j. J heeft in hun relatie ook smsjes lopen sturen naar een aantal mannen die zelf ook getrouwd of een vriendin hadden. Van die smsjes zijn hun niet gediend. Maar goed er is nog veel meer gebeurd, maar anders word het verhaal te lang. Nu had ik dus gezegd tegen die J, omdat ik het kwaad er niet in zag, dat ze langs mocht komen bij mijn en mijn vriend en dochtertje. Maar mijn vriend zei al:"Ja als ze maar voor jou komt, en niet om alleen maar jouw neef zwart te lopen maken!" Nou dat was dus wel het geval. Maar ook nog is een keer, dat ze niet eens oog voor mij had toen ze haar verhaal aan het doen was over wat dan ook. Ze keek mij niet 1 keer aan, ze had alleen maar oog voor mijn vriend! Ik kreeg er zelf een heel ongemakklijk gevoel bij en heb dit nu nog steeds. Maar vervolgens heeft ze dus ook op hyves foto's neer gezet bij vrienden van michel met een vis. Niet dat het mij normaal gesproken uit zou maken, maar zet dan een foto van mij, de kleine en mijn vriend er op. En ze heeft ineens ook foto's van mijn neef er weer opgezet terwijl die weer een relatie heeft (terwijl ze hem zwart loopt te maken bij mij). Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik er mij heel ongemakkelijk bij voel, dat zij foto's van hem erop heeft staan (hem interesseert het niks want hij zegt: "Ik geef alleen om jou). Oke ik vertrouw hem wel, maar haar niet. Want ze had de grootste verhalen waar ik bij zat om met mijn vriend te gaan vissen. Ik voel mij eigen beetje een zeur, maar ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik heb zelf het gevoel dat ze zit te azen op mijn vriend, want voelde mijn nog niet eens zo toen zijn ex vriendin over vloer kwam(die had met de neef van mijn vriend. beetje een lang verhaal maar moest het gewoon even kwijt Edit moderator: Leestekens geplaatst, zodat het makkelijker leesbaar wordt.
Denk je er aan, dat bekenden ook mee kunnen lezen? Misschien kan je beter gefingeerde namen gebruiken (dus alsnog even wijzigen).
Wij krijgen de laatste tijd veel verzoeken, om topics te verwijderen, omdat men achteraf spijt krijgt. Vandaar dat ik het even aangeef.
ik snap jou gevoel wel hoor ik hoor ook veel vrijgezelle meiden om me heen die met mannen afspreken die in een relatie zitten of zelfs getrouwd zijn, en dat afspreken bedoel ik niet gezellig kletsen mee.. ik kan hier echt niet bij met mn hoofd zoek een vrijgezel iemand en ga niet tusse mensen in staan.. ook iemand waarmee ik omgign deed dit en zat ook te slijme bij me vriend en opmerkingen naar mij over hem waar je dan toch meteen zo'n naar gevoel bij krijgt omdat je weet waar diegene tot in staat is.. al ben ikzelf verder nergens bang voor vertrouw me vriend voor de volle 100 procent... maar toch snap ik je gevoel dr wel bij hoor
hee!ik snap jou wel hoor! ik zelf zou het ook niet echt prettig vinden als een meisje met MIJN vriend wilt gaan vissen of wat dan ook! Als ze alleen voor je vriend komt en je vriend heeft het ook liever van niet dan laat je haar er toch niet meer in? (a) offtopic; vist je vriend op karper?
Hoezo? Wil je graag met haar vriend gaan vissen dan? Ik zou dat mens ok niet meer binnen laten en t contact verbreken. En ga jezelf niet pijnigen door op haar hyves te kijken.
ligt niet aan jou denk ik, je bent een vrouw en heel vaak klopt je gevoel wel in een bepaalde situatie, buiten de deur houden dat mens. ik heb me al heel vaak weer om laten praten als ik ergens geen goed gevoel bij had, en altijd bleek mijn gevoel achteraf toch te kloppen, dan kun je je wel voor je kop slaan dat je anderen je om hebt laten praten...
ja hij vist op karper, maar het mooie is dat ik dit bericht vond op hyves tegen haar neef, terwijl mich helemaal niks met haar hebt afgesproke zou het er bij zette: heheey m, hoe is tie nou? met mij kan niet beter maar dat weet je he... .mies vind t nog een beetje te koud om te gaan vissen maar we gaan dit jaar echt zo veel mogelijk proberen te vissen. dat zij hij ook al nu al dat gedoe allemaal voorbij is kunnen we weer gewoon met elkaar om gaan beter toch? maar ik hoor je maandag wel, dan gaan we ff goede inkopen doen norklinkopen doen. we bellen xx je nichtje nou sorry hoor ik ben beetje opgefokt en het ergste is nog datik het zei net tegen me vriend en dat hij zei je het probleem is dat ik er niks achter zoek, maar volgens mij doeik dat wel my good dat hij het niet ziet ? pff moest het even kwijt ben blij dat er een forum is, tegen meiden die me wel begrijpen ik ga haar uit me hyves gooie.
mannen zijn steke bind wat dat betreft en zien het idd niet maar ik zou ook zeggen buiten de deur houden die griet. liefs
Hahaha, dat is helamaal waar. Als iemand mijn vriend zit te versieren merkt hij het niet eens. Daar moet ik hem echt op wijzen. Nu vraag je je af, hoe t mij dan gelukt is? Met mn zatte kop heb ik zn broek van zn kont getrokken, daar kon hij dus niet omheen
Beste gina18, ik zou je graag advies, goede raad o.i.d. willen geven, maar ik kan jouw verhaal hier boven totaal niet volgen, het leest ontzettend onduidelijk.... Misschien even wat meer leestekens gebruiken en wat meer harde returns, dan leest het wat prettiger.....
hoi ik had geprobeerd hem te wijzigen maar dat lukt niet, maar als je gewoon goed en langzaam leest is het wel te volgen hoor bedankt voor je advies in iedere geval