Ken het, wil ik ook tzt eens gaan kopen. Ik gebruik wel eens van die geurolie. Die stinkdingen voor in t stopcontact vind ik verschrikkelijk, die slaan op mn keel. Net zoals die stinkdingen voor in de auto, merk ik ook meteen aan mn keel. Wordt er ook nog eens misselijk van (ook als k niet zwanger ben)
Die blauw witte pakjes met zilveren letters toch? Die heb ik ook altijd. Zijn nu alleen op, snel weer nieuwe voorraad halen! Ruikt inderdaad heerlijk! Heb bij dezeepkist.nl een steentje besteld, dat naar Lavendel ruikt, met Lavendelolie erbij. Je moet ervan houden, maar het rook hier ook heerlijk zomers
Zijn die kaarsen van ikea goed? Of zijn t van die spetterkaarsen? De waxinelichtjes zijn 10x niks. De helft brand maar op.
ik koop die altijd die standaard in zo'n glas zijn gevuld. je hebt ze in alle geuren maar de rode is me favoriet ruikt zo naar snoepjes ik heb dr 4 op tafel staan die worden niet aangemaakt i.v.m de kinderen en daar komt ookal een grote geur vanaf en dan heb ik er nog 2 op een hogere tafel staan en die gaan wel aan. die geuren wat in die grote kaars zitten krijg je ook in theelichtjes die heb ik er ook nog bij op het dressior. Mijn huis is net een snoepjes fabriek als je binnekomt
wij hebben de Fresh air globe , die hebben jullie ook vast wel eens gezien op de tv hahahah hij werkt geweldig , pas was mijn zoontje zo snot verkouden dat ik dat ding op zijn kamer had gezet met ecalyptus geur , binnen 1 nacht was hij bijna snot vrij tis beter als een ui hihi !
ow ik bedenk me net dat is die van tell sell toch? Krijg je die nergens anders? want ik durf bij zoiets niet te bestellen. Een vrouw zei me laatst ook dat ze daar goed de natte honde lucht mee weg kreeg. waar werkt ie eigenlijk op op baterijen? en wat als die dingen op zijn ervan?
Sheila als je toch naar de Intratuin gaat, daar hebben ze (bij ons iig) geurkaarsen van Bridgewater. Die zijn echt heel goed, je doet er heel lang mee en je hebt echt lekkere geuren! Verder heb ik heerlijke wasverzachter van Lénor en als ik dan de was op hang laat ik de slaapkamerdeur open en dan ruikt het hele huis er (subtiel) naar, mmm...
nou wij hebben hem gewoon van tellsel ging prima , alleen lang op moette wachten helaas op marktplaats zullen ze vast ook wel staan en ben even aan het denken , ik heb ze nog ergens gezien , ik weet zo 123 alleen niet waar
+ haha dat wild eik ook schrijven. hij zat in de gratis pakket vd c1000.. hij is voor de vloeren maar ik reinig er wel mee rmee. heerlijke geur. net of het een soort vanproffesionele schoonmaak middel is
heb je al eens gewoon een emmer met ajax eucaliptus (hoe je het schrijven mag?) nee gezet. Als ik hier mee doe poetsen dan ruik ik het na een paar uur nog heerlijk
Ik heb een waxinehouder daarboven op kun je een soort schijfje kaars doen met alle mogelijke kleuren dan smelt doordat het warm wordt en dan ruikt je hele huis lekker.
lekker ruikende zeepjes neerleggen, ruikt echt heerlijk en niet zo overdreven aanwezig + het staat heel mooi (leuke kleurtjes en vormpjes)
Krijg t al benauwt als ik die dingen hier lees Kan niet zo heel goed tegen geurtjes. Kan alleen zonder problemen afwassen met klok bvb. Anders slaat t op mn keel en word ik misselijk. De meeste alles reinigers hebben het zelfde effect bij me en de meeste geur kaarsen etc ook....word ik al misselijk als ik langs zon stelling moet in de winkel. Enige wat ik kan hebben zijn sommige wier rook (sandlewood....lekkerrrrr!) Maar mn man heeft hooikoorts (onder andere) en als hij daar last van heeft dan kan hij die geurtjes allemaal ook echt niet waarderen (die electrise dingen durf ik dus niet te gebruiken) en wierook...naja de rook werkt dus op zn longen Dusssss hier ook raam open zetten en thats it. Helaas want met 2 honden zou ik toch wel eens wat meer willen doen
Op de slaapkamer staat de venster vaak open. Sowieso ontluchten 's morgens, meestal 's nachts ook (slaap je ook veel beter van!) en in het weekend staat het raam altijd open. Beneden gaat het schuifraam vaak open om de hond in en uit te laten. Vanaf het moment dat het iets warmer buiten is, staat die constant open eigenlijk. Heerlijk geurtje dat je binnen krijgt, 't is echt de geur van de lente! Verder laat ik mijn was nu in de winter drogen in de woonkamer en ruikt het huis heerlijk naar Robijntje morgenfris Hmmm, een subtiele maar zeer aangename geur! En dweilen met een fris geurtje in het schrobwater is natuurlijk ook wel aangenaam. Of de ramen wassen met allesreiniger oceaan fris is ook heel fijn Ben helemaal geen voorstander van geurkaarsen e.d. Toen de hond nog binnen plaste, had ik een geurverfrisser in huis staan maar vind toch dat dat te fel ruikt naar mijn zin... Gelukkig zijn we hier vanaf!
Ik heb in een plantenspuit een beetje wasverzachter met water vermengd. Eventjes spuiten en je huis ruikt heerlijk! Ik spuit het ook wel eens op het beddengoed, dan ruikt ie alsof ie net gewasen is.