Rituals Jasmine Dream Rituals Tea with Love Beiden zijn geuren in een fles, waarbij je stokjes erin steekt die de geur verspreiden. Geen gedoe met stopkontakten en het staat nog mooi ook. Wel wat prijzig (ongeveer 25 euro), maar je doet er erg lang mee.
NOg meer tips! Thanxx! Heb nog geen tijd gehad om iets te halen maar ga dat morgen proberen! Ramen open doe ik trouwens ook altjd, op de slaapkamers sowieso, is inderdaad lekker fris ook
Ik heb Ambi Pur 3-volution, vind ik heerlijk. En een goede grondige poetsbeurt met een lekker ruikende allesreiniger doet het ook wel goed. Ik heb in onze muffe kelderkast trouwens een beetje Saroma pudding poeder gestrooid en je ruikt bijna niks meer. Schijnt ook goed te werken als je een auto hebt waarin is gerookt, of die gewoon niet meer helemaal fris ruikt.
Wij doen vaak zo'n waxine houdertje met druppeltjes en water aansteken. En gebruikt de allesreiniger van Witte Reus,die ruikt ook heerlijk fris
De tip van ajax in pannetje opwarmen is echt goed. Verder wierrook na het eten of geurkaarsjes vanille. En in de winter hebben wij de kaneel brise kaars ruikt zo lekker!
je honden in huis laten spelen zodat ze de pot met geurtje omgooien en je het niet van de vloer kan krijgen. ideaal me hele huis meurt erna, was ooit een lekker luchtje, nu niet meer
Ambi pur 3volution, en dan die oriental nog wat geur..heerlijk en af en toe branden we zo`n kaarjes van Ambi pur (volgens mij) die wel eens op de reclame is..die kaars veranderd dan in olie...ruikt ook heerlijk, het enige nadeel is dat die kaarsjes zo verschrikkelijk duur zijn (maar ik zeg maar zo: beter duur dan niet te koop)