Peuterbed ikea

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ikkie97, 11 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.945
    113
    Iemand ervaring met dit peuterbed?
    KRITTER Bedframe met lattenbodem - wit - IKEA

Zou je zo'n veiligheidshekje er los bij kunnen kopen? Ik zou dan nl aan beide kanten van het bed zo'n hekje willen, bed kan hier niet tegen de muur ivm schuin dak.

Is net verder een degelijk bedje?
    Heb wel eens gehoord dat de maten van ikea afwijken van standaard maten voor wat betreft bedden en beddengoed. Is dat zo?

2. Lyt

Lyt Actief lid

21 dec 2009
    296
    0
    0
    Wij hebben dit bed. Prima bed, stevig. Het rekje wat bij het bedje zit kun je er niet los bij kopen. Wij hebben er gewoon een matras van ikea bij gekocht, die uiteraard gewoon past.
    Qua dekbed hebben we een 1-persoons er op liggen. Wel zo handig met beddegoed.

3. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, die verkopen ze wel los hoor!

4. Koon

Koon Niet meer actief

5. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL

Dit staat gewoon op de ikea website...
    VIKARE Zijsteun - IKEA

6. Tamio

Tamio Niet meer actief

#6 Tamio, 11 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2014
    Ik heb dit bedje net doorgeschoven naar de jongste. Het is een prima stevig bed. Bij de jongste staat hij voor de radiator daarom heb ik er een tweede uitvalhekje bij gekocht.
    Ik heb er ook gewoon een eenpersoons dekbed op liggen. Moet gewoon wat meer ondergestopt worden achter. Bij de ikea hebben ze wel hoeslakens voor die maat.

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hier zelfde bedje met rekje.. prima bedje.. ! Zij en wij zijn er erg tevreden over.
    Matras ook bij Ikea gekocht dus dat past. Beddegoed bij de hema en dat past prima.

Deel Deze Pagina