Wie herkent dit???

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mara28, Jun 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mara28

Mara28 Lid

Jun 19, 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Hey Meiden,

Officieel hoor ik nog niet in deze categorie thuis maar ik heb ff een expert:D mening van zwangere vrouwen nodig.

Ik ben 6 dagen overtijd en heb al meerdere keren neg. getest. ECHTER ik heb steeds meer symptomen en volgens mij ben ik echt hardstikke zwanger omdat ik nu alle verhalen over bandenpijn (of groeiende baarmoeder..?) herken

Ik zie per dag de aderen in mijn borsten steeds duidelijk, mijn tepels worden donker, ik vloei veel. Sinds een paar dagen voelt het alsof ik ongi wordt (maar toch net iets anders) met scherpe steken naar mijn liezen (vooral rechts). Als ik rustig ga zitten dan trekt het weg..

We hebben al een paar keer geklust maar dat heeft geen effect. Ook ben ik nooit overtijd en al ruim 6 maanden ontpilt...

Dus wie herkent dit???

2. Mara28

Mara28 Lid

Jun 19, 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    O ja ik moet ook 20x per dag plassen (geen druppels maar echt:D).

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    De enige tip die ik je kan geven is testen blijven doen....
    Ik testte ook pas 5 dagen overtijd positief.

het klinkt wel alsof je zwanger bent maar daar heb je helaas niks aan, het kan ook "schijnzwanger" zijn.n ;)
    Sorry maar kan niet in je baarmoeder kijken....
    SUCCES!!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

voor mij ben je zolang je nega test niet zwanger. ik ben altijd regelmatig en ben toch ook een keer bijna 2 weken overtijd geweest. en hoe meer symptomen ik voelde, hoe negatiever de test was.

misschien test je laat posi, je weet maar nooit!
    maar hou er voor de zekerheid maar rekening mee dat je ongi laat is, want dat kan nu eenmaal toch een keer voorkomen.

5. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    heey,
    ik moet zeggen toen ik echt zwanger was ik lang niet zoveel symptonen had als als ik ongi moest worden. Als je op de symptonen let lijkt het ook dat je veel meer hebt omdat je er mee bezig bent. Ik zou gewoon rustig afwachten want ben je echt zwanger dan ben je dat over 10 dagen ook nog wel.
    Ik zou zeggen stel je zelf een datum bijv. als ik vrijdag nog niet ongi ben dan test ik pas. Dan heb je er misschien iets meer rust in. (tenminste zo heb ik het gedaan).
    Ik teste op woensdag negatief en was ook 5 dagen overtijd, de zondag erop duidelijk positief. Probeer er een beetje rust in te krijgen want als je er soms teveel mee bezig bent blijft de ongi ook uit. Tuurlijk hoop ik het wel voor je maar je moet je ook niet gek maken betreft symptonen. Heel veel symptonen horen ook bij een aankomende ongesteldheid. Lijken gewoon veel op elkaar.
    Nou meid zal voor je duimen.
    gr. rensje

6. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Tsja, ik had inderdaad ook buikkrampen en ik dacht gewoon dat het van de ongi was. Het duurde alleen een paar dagen aan, en normaal had ik dat echt alleen op het moment dat ik ongeveer naar de wc kon lopen en kon zien dat ik idd ongesteld was geworden.

Maar goed, zoals al gezegd is, zonder positieve test nog geen zwangerschap. Ik zou zeggen, blijf om de paar dagen testen en ga je niet te veel opfokken met symptomen. Alles kun je als symptoom zien, en je kunt jezelf er helemaal gek mee maken! Wachten is nu het beste. Mocht je echt niet ongi worden en ook negatief blijven testen, dan is het wel goed om even met je HA te overleggen. Zeker als je normaal heel regelmatig bent.

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hai mara heb je getest met de testjes van de kruidvat (2 voor 5euro) die zijn super gevoelig namelijk. Je symptomen klinken hoopvol, hoop dat je zwanger bent.

succes

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ehm ik ben zo zwanger als wat en heb nooit kwaaltjes gehad dus het zegt niets.
    Meid ik hoop het voor je maar we kunnen hier geen van alle in je baarmoeder kijken.
    Ik wil je alleen meegeven dat je je niet blind moet staren op de dingen die je voelt want dat zegt helaas niets.

Ik duim voor een snelle positieve test

9. Mara28

Mara28 Lid

Jun 19, 2009
    49
    0
    0
    Woerden
    Vanmorgen de HA gebelt en de assistente gaat overleggen met de dokter over het doen van een bloedonderzoek.

Moet vanmiddag bellen om te horen of het een bloedonderzoek wordt of iets anders....? Ben benieuwd

10. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Wanneer je het héél graag wilt kun je ook schijnzwanger worden. Dan krijg je alle kwaaltjes maar blijf je negatief testen.

Echter, zijn er ook uitzonderingen op de regel, vrouwen die negatief blijven testen en toch echt zwanger zijn. Denk dat het verstandig is dat je een bloedonderzoek laat doen.

De eerste ronde nadat ik gestopt was met de pil was ik 2 weken overtijd, had alle klachten die bij een prille zwangerschap horen maar bleef negatief testen. Pas toen ik mezelf erbij neerlegde en rekening hield met een schijnzwangerschap werd ik weer ongesteld. Had voor mezelf een andere instelling hierna "We zien wel!" en werd ronde 2 meteen zwanger!

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik wens je een goede uitslag toe !!

Share This Page