zeurderig gevoel in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Agnes1982, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agnes1982

Agnes1982 Nieuw lid

29 jun 2009
    1
    0
    0
    #1 Agnes1982, 29 jun 2009
    Laatst bewerkt: 29 jun 2009
    Hallo,

Ik ben nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Nu heb ik al een paar dagen best erge kramp in mijn onderbuik een menstuatie pijn zeg maar... Is dit normaal?? :(

Volgende week donderdag 9-7-09 moet ik voor de eerste echo... Is het raadzaam dat mijn vriend dan meegaat en wat gaan ze dan allemaal doen??

Alvast bedankt ;)

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    dat gemene zeurderige gevoel hoort erbij, dat is je baarmoeder die groeit. word straks wel minder en aan het einde weer erger. doe je helaas niks aan.
    je zult dan een inwendige echo krijgen en daarop is dan alleen een vruchtje met hopelijk kloppend hartje te zien. wanhoop niet, sommige beginnen later pas met kloppen.
    ook zullen ze je gegevens met je doornemen en alle erfelijke ziektes in jullie familie's bespreken. daarnaast kun je vragen stellen.
    en ze zullen je waarschijnlijk wegen en bloeddruk meten.
    ik heb mn vriend wel mee genomen omdat het het leukste is om samen voor het eerste de kleine en het kloppend hartje te zien. dan word het voor hem ook meer werkelijk. en mocht er iets fout zijn dan ben je tenminste samen.
    veel succes!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb de eerste weken meerdere malen letterlijk dubbel gelegen van de pijn en alles is goed. hoort er gewoon bij!

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja hoort er indd allemaal bij, ik heb dat ook. Is soms een vervelend gevoel maar niet pijnlijk, ik heb het ook vooral aan de zijkanten van mijn buik. En de lage zeurende pijn in de rug is sinds gisteren begonnen...

Ik heb m'n man ook meegenomen de eerste keer, we wilden dat eerste moment samen meemaken, en het was het mooiste wat er bestaat.

Houdt er rekening mee dat je misschien een inwendige echo kunt krijgen, ik kreeg namelijk wel een inwendige. En voor de rest ontspannen en ervan genieten! Heel veel succes...

5. flip

flip Actief lid

10 jun 2009
    174
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die ongesteldheidspijn is normaal hoor, die heb ik nu bij 12 weken nog :)

En laat je vriend meegaan! Wij hebben hormonen en protesterende lijven die het allemaal heel echt voor ons maken, hij moet het met z'n koppie doen. Het zien van jullie kindje in de baarmoeder (zelfs al is het nu nog meer een vlek dan een baby'je) met een snelkloppend hartje doet wonderen.
    Daarnaast is het best emotioneel als je je kleintje voor het eerst ziet, en da's gewoon fijn om te kunnen delen :)

Deel Deze Pagina